7620
Sök

sterion matar in och ut skiva men inget visas på fronten?

285 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
#1
hej håller på och renoverar min 850 lite..skulle sätta i en ny oljetrycksmätare och när ja tittade under instument brädan hade förra ägaren klåpat ihop en jävla massa kablar som gick hit å dit å till ingenting...tog bort alla onödiga kablar och kopplade in mätaren..den dunkar men inte sterion..mätt på kablarna å han får ström fram till sterion..men även när man slog av tändningen så va de 30 ström(konstant ström)..ska de va de är inte så haj på sterio...kabelhärvan sitter i,antennen sitter i,remoten sitter i och hög å låg nivå men varför funkar de inte?



Sök