Ja jag är inte så haj på detta så bara undra vilka skruv man ska använda, ska man förborra hålen först eller o vilken storlek på borr o skruv ska jag ha. Tacksam för alla svar tips jag kan få
insex / så du slipper halka me vanliga stjärn skruvar
förborra hålen med liten borr före skruvning dra åt med hand . undvik maskiner vid montering av basar men har du känsla och kan ställa in så kan du för dra skruvarna med maskin såklart
kom ihåg att en bas har 8st skruvar. dvs 2basar tex så måste du ha 16skruvar
om du kör tex 4x16 skruvar. förborra med 1.5mm borr
Haha ja iof det kommer staplas på hög med torxvits Behöver jag förborra hålen med ankarskruven med eller är det bara o skruva i, de såg rätt vassa ut i änden
Senast redigerat av opeldrifter (28 september 2008)
2.5 mm mindre än skruven . och ca halva skruv längden av skruven förborras ., gäller HEGAGON som är självborrande
biltemas kanske man bör förborra hela vägen och med 2.0 mm mindre borr än skruven
bästa är om du förborrar på en lös bit av samma material och testar bettet själv . men HEXAGON har jag testat redan. ska gå trögt in. men det skall vara möjligt skruva som sagt
Ja jag är inte så haj på detta så bara undra vilka skruv man ska använda, ska man förborra hålen först eller o vilken storlek på borr o skruv ska jag ha. Tacksam för alla svar tips jag kan få
Använder jag, men vanlig bult insexa funkar kanon och hålet blir inte slitet gång på gång man behöver ta ut elementet
Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !
Ja jag är inte så haj på detta så bara undra vilka skruv man ska använda, ska man förborra hålen först eller o vilken storlek på borr o skruv ska jag ha. Tacksam för alla svar tips jag kan få
Ja jag är inte så haj på detta så bara undra vilka skruv man ska använda, ska man förborra hålen först eller o vilken storlek på borr o skruv ska jag ha. Tacksam för alla svar tips jag kan få
Använder jag, men vanlig bult insexa funkar kanon och hålet blir inte slitet gång på gång man behöver ta ut elementet
men dom blir gängpajj skit lätt å sen e de hopplöst..
Gängpaj ??
Knacka ur och sätt i en ny ?
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Ja jag är inte så haj på detta så bara undra vilka skruv man ska använda, ska man förborra hålen först eller o vilken storlek på borr o skruv ska jag ha. Tacksam för alla svar tips jag kan få
Använder jag, men vanlig bult insexa funkar kanon och hålet blir inte slitet gång på gång man behöver ta ut elementet
men dom blir gängpajj skit lätt å sen e de hopplöst..
Kanske? Jag har då inte haft några problem än så länge iallafall. var ändå så snål när jag byggde ny låda att dom gamla fick följa med över men visst finns säkert med bättre och sämre kvalité.
Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !