jobbat på bosch auto service, bla auktoriserad ac reparatör och montör, servar, reparerar bilar, bilelektronik, har hållt på me de 8 månader nu så är inte en mästare, men har monterat ett antal larm o stereo anläggningar osv. o e en jävle på onödigt vetande om bilar
jobbat på bosch auto service, bla auktoriserad ac reparatör och montör, servar, reparerar bilar, bilelektronik, har hållt på me de 8 månader nu så är inte en mästare, men har monterat ett antal larm o stereo anläggningar osv. o e en jävle på onödigt vetande om bilar
Nu ska jag ju lämna iväg min Passat för montering utav dragkrok i dagarna inkl. elen ska kopplas givetvis. Så jag ska jävlar testa, har vi en sådan person som känner sig manad och som saknar kunskap om kvitton??
Passat sedan -00 Dragkrok inkl. elkabelsats. Monteringsanvisningar samt bultar och rubbet finns!!
Plats: Skåne, Båstad. Kontakta mig bäst genom att skicka ett PM tack. Med vänliga hälsningar!