5282
Sök

Saab 9-3 höger dimljus urfunkton

1 Inlägg
29 september 2008
Trådstartare
#1
Hejsan,

Nu är det så att jag har köpt mig en saab 9-3 ss 03. Mitt vänstra dimljus fungerar som det skall men mitt vänstra inte. Jag har provat att byta glödlampa men det hjälpte inte. Sen med hjälp av en Volt- och Amperemeter har jag kollat så att både ström (4A) och spännig (12V) finns. Vad kan då vara problemet?
Har även kollat att det inte finns nå rost eller liknande på kontaktytorna.


Så frågan är vad ska jag göra?

Tack för svar! smile

835 Inlägg
29 september 2008
#2
http://forum.saabturboclub.com - sök på typ dimljus


Sök