29 september 2008
Trådstartare
Men jag förstår inte vilken sida av plintarna som är plus på högtalaren, Det måste jag ju veta först innan jag äns kan sätta plus på plus och minus på minus.. Är det den grövre plinten eller den mindre plinten? förstår du vad jag menar när säger så? så Ditt svar på hatthyllan är att det blir bättre med en stabilare hatthylla?