5370
Sök

Hur kopplar jag in extraljus

1 Inlägg
30 september 2008
Trådstartare
#1
Jag har en Skoda Octavia 07 som jag ska koppla in 2 extraljus på... men jag kan inte ett skit om det elektriska... kan någon göra en enkel ritning eller skiss så vore jag väldigt tacksam...Pierre

1 079 Inlägg
30 september 2008
#2
I bruksanvisningen som du fick med när du köpte ljusen står det exakt hur du ska göra. Gör det inte det lämna in bilen på en verkstad eller någon annan som kan.

4 767 Inlägg
30 september 2008
#3

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård


Sök