1 oktober 2008
Trådstartare
Har kommit fram till ett skumt fel med slusteget, hade slutsteget/basar och stereo i Nissan ett tag sen flyttade jag över allting till forden och då ville inte steget gå igång. Allting är kopplat exakt likadant så har svårt att tro att det är fel på min dragning av el etc. Steget värkar gå i protection (röd lampa lyser) när man drar igång stereon. Kan det vara att det är remoten det är fel på? vart kan man koppla den vid stereon?
Lite smått förvirrad då den inte vill spela men om någon vet vad som kan vara felet så hojta gärna till.
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.