Jag har precis vart med om liknande, fast jag var och körde då en moped körde in i mig.
Polis var på plats inom en minut och jag frågade dom vad det gällde skriva i ett sånt där papper för olyckan, men det behövdes inte enligt snuten som skrev en rapport, fick sen veta att man ska ALLTID fylla i en sån även om snuten vart där, dessutom på det så ska polisen fylla i det om man ber om om ett åtminstone.
Polisen som var på plats ville inte göra det och sa till mig att sålänge det finns en polisrapport behövs inget annat, vilket är bullshit, dom var ett par lata jävlar antar jag

Fick idag veta också att det INTE gjort någon anmälan från mopedens försäkringsbolag, så dom sket väl antagligen i det för dom lär knappast få en ersättning, det var inte mycket kvar av den mopeden, jag hade inte heller gjort en anmälan om jag var dom

Mitt försäkringsbolag skulle försöka få tag i moppens (jag tog regnummret) så får vi se hur det går

Av tidigare erfarnhet vad det gäller försäkringsbolag så lär jag inte få bilen lagad utan säkert få en liten skit summa som plåster på såren, och då menar jag verkligen en liten skam summa, vilket jag inte vill jag vill ha bilen lagad, men det kan man väl bara drömma om