2 oktober 2008
Trådstartare
Tjenare, har fått lite problem med HU:n i Mustangen.
Spelaren är som sagt en Kenwood KDC - M9021 och när jag bytte batteri så ville den inte starta igen, det står "Transmit1" och sedan "( ) 1" , antar att man skall skriva in en kod pga stöldskydd. Men jag har inte koden och det går inte ens att trycka på nån knapp på varken spelaren eller fjärrkontrollen. Har tryckt på resetknappen men det hjälper ej. Hur ska jag göra eller vad ska jag göra ?
Vill helst klara detta utan att ta ut CD-spelaren då jag inte har verktygen till den, dom fick jag inte av säljaren.
MVH Fredrik