dioder i olika färger!

RichiB
3 oktober 2008 · 1 866 Inlägg

Tjena!

Tänkte kolla om intresset är stort för dioder i olika färger och styrkor till låga priser!?

( jag vet att denna tråden kanske borde ligga under köp o sälj! Men jag vill först göra en intressekoll och då känns det fel att skapa den under köp o sälj! )

alex_side Neerd
3 oktober 2008 · 1 596 Inlägg

intresset finns nog=D vad är låga priser?? haha... kolla www.diodhuset.se de har ju fina priser..

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
evilaudio
3 oktober 2008 · 16 195 Inlägg

alex_side skrev:
intresset finns nog=D vad är låga priser?? haha... kolla www.diodhuset.se de har ju fina priser..

e de ja som e blind elle??  hittar inga lös dioder på deras hemsida.. bara en massa "lampor"..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
alex_side Neerd
3 oktober 2008 · 1 596 Inlägg

evilaudio skrev:

alex_side skrev:
intresset finns nog=D vad är låga priser?? haha... kolla www.diodhuset.se de har ju fina priser..

e de ja som e blind elle??  hittar inga lös dioder på deras hemsida.. bara en massa "lampor"..

hahah isf e jag med blind:S det fanns lösa innan men kanske tagits bort nu... lol

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
fredda_king Fotograf
3 oktober 2008 · 1 319 Inlägg

beror på är det begränsat antal färger? pris?

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
Smajly
3 oktober 2008 · 3 059 Inlägg

RichiB skrev:
Tjena!

Tänkte kolla om intresset är stort för dioder i olika färger och styrkor till låga priser!?

( jag vet att denna tråden kanske borde ligga under köp o sälj! Men jag vill först göra en intressekoll och då känns det fel att skapa den under köp o sälj! )

? Letar du efter dioder i olika färger? eller ska du börja sälja? eller köpa ett jättepack?

RichiB
3 oktober 2008 · 1 866 Inlägg

Ser ut som de flesta tar ca 5:-/diod plus frakt! från ca 25:-.
Jag kan erbjuda dioder i olika färger och olika styrkor, bland annat 5000-15000mcd starka.
Pris 4:- st INKL. MOTSTÅND/RESISTORER!!!
Vad jag kunde se hos de andra företagen så ingick inte motstånd!
Frakten beror på hur många dioder man beställer. Men ett exempel är att beställer du 100 dioder inkl motstånd så kan jag skicka det i vanligt kuvert till dig för ca 20:-.
Eller så kan man alltid hämta upp dem själv i helsingborg o spara på frakten!

låter detta bra?

RichiB
3 oktober 2008 · 1 866 Inlägg

fredda_king skrev:
beror på är det begränsat antal färger? pris?

när det gäller färger så finns det en del att välja på!
Grönt, rött, blått, lila, vitt, gult.........

RichiB
3 oktober 2008 · 1 866 Inlägg

om intresset finns så får ni ha tålamod i början tills jag får hem en del dioder!
Nu i början tar jag hem på beställning. Så om typ någon vill köpa 20 dioder så beställer jag hem 100 dioder istället så har jag hemma! På det viset bygger jag upp ett litet lager smile
tippar på att det tar ca 1-2 veckor för mig att få hem de första dioderna!

Smajly
3 oktober 2008 · 3 059 Inlägg

Men släng ihop en liten enkel websida så man kan se o läsa vad det finns och priser o så.. Tar ju bara nårra minuter..
Bor ju själv bara 15 minuter från HBG så ett intresse från mig finns iallafall när man väl behöver dioder.

RichiB
3 oktober 2008 · 1 866 Inlägg

Nja... just nu tror jag inte det blir någon hemsida! Möjligt att det kommer upp i webbshoppen på www.vscm.se när nya communityt är igång om någon månad!
Det jag kan erbjuda till er nu är att ta hem dioder efter era önskemål!
Så vill du till exempel ha 50st blå 5mm 8000mcd dioder så tar jag hem det till dig!
smile

RichiB
3 oktober 2008 · 1 866 Inlägg

Kan även erbjuda blinkande dioder!
dvs en diod som blinkar i flera olika färger! och även dioder som blinkar i endbart en färg!
Dock kostar dessa någon krona extra!

ShyGuy RM-operatör
3 oktober 2008 · 667 Inlägg

RichiB skrev:
Ser ut som de flesta tar ca 5:-/diod plus frakt! från ca 25:-.
Jag kan erbjuda dioder i olika färger och olika styrkor, bland annat 5000-15000mcd starka.
Pris 4:- st INKL. MOTSTÅND/RESISTORER!!!
Vad jag kunde se hos de andra företagen så ingick inte motstånd!
Frakten beror på hur många dioder man beställer. Men ett exempel är att beställer du 100 dioder inkl motstånd så kan jag skicka det i vanligt kuvert till dig för ca 20:-.
Eller så kan man alltid hämta upp dem själv i helsingborg o spara på frakten!

låter detta bra?

Bra och bra, hyffsat är nog bättre ord=)
Köper mina för ca 0,80:- styck med valfritt motstånd, och frakten ingårsmile


Hail Ebay=)

RichiB
3 oktober 2008 · 1 866 Inlägg

Jo men inte alla som pallar att regga sig där o beställa hehe!
Även många som inte vågar att regga sitt kort på nätet o  beställa hem saker från andra länder!
O sen när jag väl har dioder hemma så kan man få dem dagen efter man beställt! :-)

Ompa2000 ...!!!???
3 oktober 2008 · 257 Inlägg

4:- styck var ju inte så förjävligt! Beställde ett tiopack med blåa dioder för några månader sen, och det fick jag hosta upp med 89:- för!

Så då beställer man ju hellre av dig. Men skaffa gärna någons sorts sida av något slag. Det skulle nog göra mycket för försäljningen.

evilaudio
3 oktober 2008 · 16 195 Inlägg

www.kjell.com   köper men "många" så blir de billigt.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Smajly
3 oktober 2008 · 3 059 Inlägg

Ja sidan behöver inte vara märkvärdig och inte heller nån webshop.. bara med lista på vad som finns och sånt..

RichiB
3 oktober 2008 · 1 866 Inlägg

Smajly skrev:
Ja sidan behöver inte vara märkvärdig och inte heller nån webshop.. bara med lista på vad som finns och sånt..

okej ska se vad jag kan fixa i veckan! :-)
Kan kanske lägga upp lite på garaget i något av mina gallerier! smile

daajvid Elektriker
3 oktober 2008 · 1 138 Inlägg

Gött hehe:D ingen dum ideé du;) jag ska ju ha ca 200 som vi snacka om hehe*big_smile

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang