4 oktober 2008
Trådstartare
Tjena, jag precis lagt i en ny stereo i Saaben, en Roadstar CD-943DVD .
Ja har för mig att de är en sådan som såldes hos haraldnyborg för ett årsen, alltså bara billig skit men ändå.
De står på paketet att den har " multi-colour LCD display " med andra ord så ska de gå att byta färg på den, eller har jag fattat allt fel?
Så om de är någon som har en sådan hemma/bilen kanske har en lösning på de hela
Fick tyvärr inte någon instruktionsbok till den, men jag hoppas på att experterna här på gorg kan berätta för mig om hur man gör, om de går vill säga. mvh
Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!