MDS vs. Infinity - Vad är bäst?!?!

mYGeL
28 februari 2006 · 1 338 Inlägg

jag hadde kört på mds tycker dom rockar på mest för pengarna!!
kör själv mds rakt igenom..

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design
Seat Leon CUPRA "AWD Konverterad mYGeL Edt" (2008)
baca Os Difuntos
28 februari 2006 · 1 822 Inlägg

E du rolig eller hur kan du säja att MDS e bättre....

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
timpan_87
28 februari 2006 · 781 Inlägg

har inte hört Infinity men därimot mds högtalare.

med rätt efekt med ett steg ex så får du grymt fint ljud av dom.. och kan bättre ställa in dom..

spelar även helt ok utan steg. kitet är ju att rekomendera.. de inbyggda delningsfilterna bruka hålla lite dålig kvalité och det gäller alla märken. är någ ingen ideé att vända sig hit för alla har olika osikt va dom tycker är bra.. som sakt lysna.. tycker du Infinity låter bra köp dom.. för då vet du ju att du blir nöjd.. annars sattsa på MDS. sen låter de alltid anolunda i bilen än i en butik.

va någa hur du montera dom.. de är de viktigsade för bra ljud..

Lycka till.. säg sedan va de blev för några

Ostsåsen
28 februari 2006 · 173 Inlägg

Hoho .. som timpan sa - alla har olika åsikter men ingen har rätt eller fel. Har inte hunnit köpa några än, har nämligen börjat fundera lite på andra märken också, typ dls, phoenix gold eller något annat roligt. men det lutar ändå åt infinity eftersom det är det enda jag kan provlyssna och jag söker rent och klart ljud, inte bara dunk, och det verkar kännerteckna infinity med den ljudkaraktären. skrev teoriprovet för körkort idag och blev godkänd! ;D - så det lutar ännu närmare billjud nu... tack för alla åsikter och tips! det har varit till stor hjälp och fortsätt gärna skriv i denna tråd! mvh / Fredric

timpan_87
28 februari 2006 · 781 Inlägg

kul att höra du klarade teoriprovet Gratts:P minns den känslan.. sen när uppkörningen är klar är man ännu gladare:P minns första dagen när ja tog mitt kort;)

som tur fanns en sterio i bilen dåtongue

OverBoosted AUTOBAHNRASER
28 februari 2006 · 3 804 Inlägg

mds


Bmw osv..
GerryB
15 mars 2006 · 44 Inlägg

själv kör jag på MDS eftersom min ekonomi inte klarade infinity just då, men jag hållar på infinity helt klart. Där får man inte vad man betalar för, man får mycket mycket mer smile

Senast redigerat av GerryB (15 mars 2006)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang