4667
Sök

CD-spelaren spottar ut skivan hela tiden. SC-805

3 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
#1
Cd spelaren funkar inte, den spottar bara ut skivan.
Har öppnat stereon men hittar inga fel.
Är det ngn som vet vad det kan vara?
mvh jennye
Senast redigerat av chrizz (5 oktober 2008)

Yrkesförare
1 267 Inlägg
5 oktober 2008
#2
jennye skrev:
Cd spelaren funkar inte, den spottar bara ut skivan.
Har öppnat stereon men hittar inga fel.
Är det ngn som vet vad det kan vara?
mvh jennye

Hade samma problem med min. Det var lasern som hade gått sönder. Så du får skaffa dig en volvo orginal cd växlare eller sätta i en annan stereo. wink

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

3 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
#3
Då får jag ordna detta i morgon. Man tackar för svaret.smile


Sök