Hallå, har fått för mig att byta instrumentbräda i min golf etta, den är av årsmodell 82 och brädan är asful (blå). Köpte mig en golf 77a med den svarta brädan, runda mätare o hela köret.. MKT snyggare! Jag vill med andra ord sätta i den svarta brädan istället för den blå!
Någon som bytt bräda i en golf etta innan?
Problemet är hastighetswirens anslutning (ena snäpp o andra gängad), men även elektroniken. Någons som vet om det bara är att flytta runt kablarna, om dom har samma volt + watt antal på dom olika årsmodellerna?