4571
Sök

Byta instrumentbräda i Golf mk1 -77 till -82?

Golfare
349 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
#1
Hallå, har fått för mig att byta instrumentbräda i min golf etta, den är av årsmodell 82 och brädan är asful (blå). big_smile Köpte mig en golf 77a med den svarta brädan, runda mätare o hela köret.. MKT snyggare! Jag vill med andra ord sätta i den svarta brädan istället för den blå!

Någon som bytt bräda i en golf etta innan?

Problemet är hastighetswirens anslutning (ena snäpp o andra gängad), men även elektroniken. Någons som vet om det bara är att flytta runt kablarna, om dom har samma volt + watt antal på dom olika årsmodellerna?

Vore bra om någon sitter på elscheman oxå! smile

Grymt tacksam för eventuell hjälp!


Körv
3 535 Inlägg
6 oktober 2008
#2
Du får nog bättre respons på vwgolf.se smile

Ser att du redan varit där tongue
Senast redigerat av decib3L (6 oktober 2008)

Truckdriving Man

Golfare
349 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
#3
Yes, tänkte att de mesta bilfolket hänger här.. så nån kanske ser det här som inte sett det på mindre forum! tongue

"vwgolf.se - där alla kan, men ingen vet!" big_smile



Sök