6 oktober 2008
Trådstartare
Vill koppla 2 st basar som har 2x2 ohm, BASARNA HAR 2x2 ohm OCH INTE 2x4 ohm och vill ha ner dom till 1 ohm.. ska ja köra var bas för sig till 1ohm o bara dra ihop sladdarna innan steget? någon lösning?
Senast redigerat av RMCH (7 oktober 2008)