4398
Sök

missade tiden till besiktningen

414 Inlägg
8 oktober 2008
Trådstartare
tjosan

jag missade min tid igår efter att jag upptäkte det idag när jag gick igenom högen med räkningar .
hur är det fungerar nu ?
kan jag åka ner och knappa in mig i konsollen?

Saab 9-5 Vector SportCombi BioPower 2.0t

9 108 Inlägg
8 oktober 2008
Är det inte ombesiktning så måste du ju boka en ny tid såvida du inte har drive-inbesiktning i din stad.

414 Inlägg
8 oktober 2008
Trådstartare
jag har ingen aning

Fartdåre!
592 Inlägg
8 oktober 2008
Har du missat en bokad tid? Då får du betala halva kostnaden iaf o så måste du ju boka en ny tid. För den ska ju besiktigas.

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

414 Inlägg
8 oktober 2008
Trådstartare
okej då är det bara att vänta då för jag kan inte ringa för det är störning hos min operatör sen igår natt sad

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
8 oktober 2008
är det en sådan lapp du fått av bilprovningen så står det om du inte betalat ett visst datum bokas din tid av.

Fartdåre!
592 Inlägg
8 oktober 2008
Men har du fått hem en lapp med en bokad tid o en räkning?? har du inte betalt den räkningen så e inte tiden bokad till dig heller. Den skulle vara betald innan en vis tid för att du ska få den förbokade tiden. Hoppas du förstår mig. smile Du kan ju oxå boka tid på internet. http://www.bilprovningen.se/

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

414 Inlägg
8 oktober 2008
Trådstartare
jag betalade den när jag fick den för att bli av med den typ =P

men om det är bara halva avgiften som jag behöver betala om jag bokar ny tid så var det inte så farligt ändå =P

bara vänta på att mobil nätet kommer igång igen
Senast redigerat av Nexius (8 oktober 2008)

9 108 Inlägg
8 oktober 2008
Nexius skrev:

men om det är bara halva avgiften som jag behöver betala om jag bokar ny tid så var det inte så farligt ändå =P

Du får betala halva avgiften på tiden du missade och givetvis en full betalning för nästa besiktning du bokar. Dom är ju inte snälla för att du är klantig.

Boka via www.bilprovningen.se det går snabbt och enkelt.

volvoraggare
4 776 Inlägg
8 oktober 2008
MilleN skrev:
Nexius skrev:

Du får betala halva avgiften på tiden du missade och givetvis en full betalning för nästa besiktning du bokar. Dom är ju inte snälla för att du är klantig.

Boka via www.bilprovningen.se det går snabbt och enkelt.

som jag fattar så har han ju betalat hela beloppet då borde han ju halva tebax eller

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

414 Inlägg
8 oktober 2008
Trådstartare
nu funkade mobilen igen och jag behöver bara betala 15kr för utebliven tid och slipper betala de 300kr för ny tid smile)

9 108 Inlägg
8 oktober 2008
Aha, såg aldrig att du betalade den första tiden i förskott. Det var ju bra då wink

414 Inlägg
8 oktober 2008
Trådstartare
känns skönt att veta att jag sipper betala de 300igen eftersom jag är smått arbetslös sad
hadde panik förut när inte mobilen funkade när jag hittade räkningen =/

Sök