Hallå, är i desperat behov av ett elschema nu! Så om någon sitter på en rep. bok eller schema så får ni mer än gärna skicka det till mig, ta kort på det, scanna in det, kopiera.. Ja, gör vad som krävs för att jag kan ta del av det! Länk till rätt schema är inte heller fel..
Skulle va mycket tacksam!
