nosushi skrev:
MrCalle skrev:
De som har spelat högst med Carpower sonic basen i Sverige är dB Hunter (Omegamannen) på SM finalen 2007.
Bil: Nissan Micra
Låda: Vägg bygge med stor port ( volym ? )
Steg: 4st Sinus Live SL-A3000
Basar: 2st Carpower Sonic 15
Resultat: 154.8dB
varför är det allti MICRA eller FIAT PANDA? eller nått annat äckligt ?
när ska man se en riktig bil lira med era grejjer?
nån tysk fet bil 7ser BMW s merca . s8 audi? och mäta sen db:s ?
ingen bra reklam me såna bilar fan . snål db jakt - hellre 140db i en riktig bil om det ens går
Jag har spelat klart över 140dB i sedan bilar mer än en gång
Jag håller med om att sporten är klart dominerad av bilar som inte ens är riktiga bilar
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?