9 oktober 2008
Trådstartare
En polare behövde hjälp med sin 460 att byta stereo så vi drog ut orginal skiten å satte i en nyare som iaf hade cd spelare. men nu funkar helt plötsligt inte fjärrlåset och inte heller c-låset,
Blev 3st kablar "över" när vi kopplat klart.
Kan det ha någon betydelse ?
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal