10 oktober 2008
Trådstartare
mitt slutsteg går in i protect när jag stoppar in ström kablarna. det började med att jag skulle prova en kompis bas. men när jag kopplade in min bas's kablar igen så gnistra det till och steget gick in i protect. har provat med ett annat steg och när jag kopplar i plus och minus i steget så börjar det gnistra. lite luddigt skrivet men hoppas nån förstår? kan det va så att nån av kablarna är skadade?
/Normark