4796
Sök

problem med kablarna till slutsteget?

558 Inlägg
10 oktober 2008
Trådstartare
#1
mitt slutsteg går in i protect när jag stoppar in ström kablarna. det började med att jag skulle prova en kompis bas. men när jag kopplade in min bas's kablar igen så gnistra det till och steget gick in i protect. har provat med ett annat steg och när jag kopplar i plus och minus i steget så börjar det gnistra. lite luddigt skrivet men hoppas nån förstår? kan det va så att nån av kablarna är skadade?

/Normark

558 Inlägg
11 oktober 2008
Trådstartare
#2
men jag provade ett annat steg utan att ha högtalar kablarna inkpplade.

558 Inlägg
11 oktober 2008
Trådstartare
#3
ja plusen går från batteriet sen så är minus jordad i karossen


Sök