4796
Sök

ABS lampa lyser

392 Inlägg
11 oktober 2008
Trådstartare
#1
Hejsan alla glada!

För ngn dag sedan började min abs lampa lysa..? fungerade som vanligt på kvällen men dagen efter när ja starta den lös lampan och det har den gjort sen dess..det är inte vatten osv på beläggen.

det mystiska är att om ja startar bilen och håller inne färdbromsen så lyser den inte men så fort ja släpper så början den lysa igen.. och att trycka in igen hjäler inte..

Någon som haft liknande problem eller har ngn teori om va felet kan vara?

Tack på förhand// marty


263 Inlägg
11 oktober 2008
#2
vad för bil rör det sig om till att börja med?

Bjuuuu han!!


Sök