En sak är ju säker. Den är inte snygg. Fälgarna va det fulaste jag sett. Någon spec på den?
Enda infon jag hittat "it's equipped with a Renault two-liter four cylinder able to make a 0-to-62 run in 5.9 seconds with a top end speed of 155 MPH. Stopping is done via two-piece 315 mm rotors and four-piston calipers. This would be the fastest Lada ever built, which begs a question. Would you really feel comfortable cruising Russia's roadways at 155 MPH in this Supercar? There's just something about a supercar with a Renault engine and the Lada name proudly emblazoned on the steering wheel that makes us shudder at the thought."
Den va ju fan ricktigt snygg. men e det lada som tagigt fram bilen? e det dom som bygger den? ser lite för bra ut för jag ska tro att lada har särsilt mycket med bilen å göra mer än att dom sälger dom och har satt sitt namn på dom.
Den va ju fan ricktigt snygg. men e det lada som tagigt fram bilen? e det dom som bygger den? ser lite för bra ut för jag ska tro att lada har särsilt mycket med bilen å göra mer än att dom sälger dom och har satt sitt namn på dom.
men isf skulle dom ju inte va de enda bilfabrikatet som gör så..
finns ju en UPPSJÖ av "biltillverkare" som bara sätter sin logga på bilen.
Den bilen var ju riktigt snygg ! Undrar vad priset på den blir OM den ens kommer i produktion, men jag skulle kunna tänka mig köpa en sån för rätt pengar
men isf skulle dom ju inte va de enda bilfabrikatet som gör så..
finns ju en UPPSJÖ av "biltillverkare" som bara sätter sin logga på bilen.