Idag när jag kom ut till bilen märkte jag att någon/några försökt ta sig in i bilen. Låscylindern på förardörren var trasig. kunde låsa upp men dörren gick inte att öppna. Så fick lirka i bagagelåset och fick upp det. "är lite kunning inom sånt;)"
Men blir så jävla trött på sån skit.
Men hur ska jag göra för att skrämma bort dom från min bil? Några tips och förslag? Har larm klistermärken på rutorna.
Är det värt pengarna att installera ett larm?
För vill slippa idioterna som förstör andras bilar nu.
Bästa är väl att ha ett larm. Men sen kan ju även småsaker hjälpa en hel del,te x att ställa bilen på väl upplyst plats. Och där du kan se bilen från ett fönster te x.
Bästa är väl att ha ett larm. Men sen kan ju även småsaker hjälpa en hel del,te x att ställa bilen på väl upplyst plats. Och där du kan se bilen från ett fönster te x.
Joo larm är ju helt klart bäst tror jag med. Men har ej dom pengarna nu. Den står kanske 6-7 m från mitt fönster. och jag sover ALLTID med öppet fönster. Och alltid en lampa tänd precis ovanför bilarna. Står ju 3 till runt min bil. Så fattar inte hur dom vågar och varför min?
har du bara en del elkunskaper så är det värt o installera ett larm. kan ju köpa ett billigt o installera själv... hopplöst när folk inte kan låta andras saker vara ifred.
har du bara en del elkunskaper så är det värt o installera ett larm. kan ju köpa ett billigt o installera själv... hopplöst när folk inte kan låta andras saker vara ifred.
Alltså jag fattar ju el om ja har elschema att gå efter. Nee inte jag heller, man blir så jävla trött på sån skit också
det bästa är nog helförsäkring och borttagna låskolvars på alla sidor förom passagerarsidan (då dom oftast försöker bryta upp förardörrren eller bagaget sedan är ett larm eller iallafall en diod i rutan ett måste
det bästa är nog helförsäkring och borttagna låskolvars på alla sidor förom passagerarsidan (då dom oftast försöker bryta upp förardörrren eller bagaget sedan är ett larm eller iallafall en diod i rutan ett måste
ska köpa mig diod i veckan och sätta i. Sen har jag redan hel färsäkring med stöld o hele skiten. Så det är lugnt. Men så typiskt att dom inte kan låta en annans grejer vara ifred