Bra bilvårdsprodukter

latte_TT
16 oktober 2008 · 96 Inlägg

BamZe84 skrev:

jorre83 skrev:
kör även med smartab på mina bilar ger grymt resultat

hoppas du har kört med maskin

Ja de är otroligt bra prylar, ja självklart. De ska köras me maskin för att få effekten smile

farsan har ett företag och har l'änge pratat om vart man kan köpa just bilvård produkter. hur får han tag på dom där smartab?

Audi TT (2000)
viccoA
16 oktober 2008 · 3 110 Inlägg

latte_TT skrev:

BamZe84 skrev:

jorre83 skrev:
kör även med smartab på mina bilar ger grymt resultat

hoppas du har kört med maskin

Ja de är otroligt bra prylar, ja självklart. De ska köras me maskin för att få effekten smile

farsan har ett företag och har l'änge pratat om vart man kan köpa just bilvård produkter. hur får han tag på dom där smartab?

www.gulasidorna.se eller varför inte prova http://www.smartab.com/

Sportsedan
16 oktober 2008 · 457 Inlägg

latte_TT skrev:

BamZe84 skrev:

jorre83 skrev:
kör även med smartab på mina bilar ger grymt resultat

hoppas du har kört med maskin

Ja de är otroligt bra prylar, ja självklart. De ska köras me maskin för att få effekten smile

farsan har ett företag och har l'änge pratat om vart man kan köpa just bilvård produkter. hur får han tag på dom där smartab?

Eller länken ovan. då de saluför Smartabs produkter.

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...
Saab 9-5 Aero Griffin "Projekt gubbräcer II" (2009)
J-P-R DO IT LOW STYLE
17 oktober 2008 · 1 342 Inlägg

Sportsedan skrev:

latte_TT skrev:

BamZe84 skrev:

Ja de är otroligt bra prylar, ja självklart. De ska köras me maskin för att få effekten smile

farsan har ett företag och har l'änge pratat om vart man kan köpa just bilvård produkter. hur får han tag på dom där smartab?

Eller länken ovan. då de saluför Smartabs produkter.

Är väl inte speciellt smart ekonomiskt sätt med en mellanhand som vill tjäna pengar, bäst är nog att kontakta smartab direkt.

BamZe84
17 oktober 2008 ·

Jag gick in på Smartab.se och ringde upp distriktschefen för Skåne. Bestämde träff 4h senare. Och fick guidening på hur man ska använda, vilken värme, vilket medel ja praktiskt sett allt...  Men att tänka på är att man måste har ett organisations nr för att kunna få lov att handla av dem.

Larsson_Power Saabvilde!
17 oktober 2008 · 1 708 Inlägg

Använde Lahegas rubbing och waxpolish på min lilla röda smile Och den blev ju fin wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang