Är lite smått trött på mitt nuvarande ljud så tänkte slänga in lite nytt Det är framför allt basen och steget som jag tröttnat på eftersom det är lite lite kräm..... Men frågan är vad jag ska gå vidare med. Har just nu detta systemet i bagagen: http://www.blocket.se/vi/16938845.htm?ca=10_s
Kanske bör säga vad jag är ute efter..... Vill ha bra tryck för bra pengar, är just nu student men fast besluten att lägga mina pengar på bilen. Är sugen på dubbla 12:or då det är ett 4-kanalssteg men kommer det bli så stor skillnad mot vad jag har nu?? Och med det sagt så skulle jag vilja ha ett råd om vad jag ska köpa för baslåda. Vill ha ett bra tryck, enkel eller dubbla element spelar väl inte så stor roll men vettigt om det är 4-kanalssteg.
Slutligen, är väldigt dålig på priser, vad anser ni jag kan sälja mitt nuvarande system för? (aldrig våldsamt spelat, utom spelat snällt med det )
Inte om du vill köra dubbla basar som trycker på lite
Får ta och ändra mina "needs".... Altså, står ut med en enkel bas men ser och låter bättre(?) med dubbla. Men rekomendationer till andra saker är välkomna ingen obegränsad budget, men vill ha ett en bas som ger ett härligt tryck