bård till framrutan me loggan garaget.org. får ja fixa en egen eller kan man beställa en sån här på garaget?

Plutten19
14 oktober 2008 ·

hejsan. tänkte fixa en bård till fram rutan på jettan å undrar om ja kan fixa egen om de e ok att göra så eller om ja kan få tag i en så stor bård på annat vis? vill ju göra reklam på ett snyggt sätt så en garaget bård i framrutan skulle ju sitta fint:D

Kenko
15 oktober 2008 · 264 Inlägg

Finns att beställa på dekaltrim.se

Volvo V60 D3 "BSR-ifierad" (2011)
Memme I'am AWESOME..
28 juni 2009 · 2 783 Inlägg

Jag frågar här,


tänkte beställa hem lite från dekaltrim, en logga i framrutan. MEN hur/vart ska jag skriva in rabatten som garaget.org har så man får 2 små "garaget.org" loggon kommer med.... ?

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
pierrejonssonagren Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
28 juni 2009 · 412 Inlägg

emijl skrev:
Jag frågar här,


MEN hur/vart ska jag skriva in rabatten som garaget.org har så man får 2 små "garaget.org" loggon kommer med.... ?

Rabattkod / Presentkort  i fältet bredvid

Enklast förklarat

1. Köp det du ska ha
2. Tryck på kassan
3. Bläddra ner och fyll i  betalningsalternativ + adress
4. Fyll i garaget i fältet Rabattkod / Presentkort,, som finns sist

Senast redigerat av Puppen (28 juni 2009)

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›
Volvo S60 Polestar "3.0L T6 AWD" (2015)
twin_cam Smålänning
28 juni 2009 · 7 877 Inlägg

Fråga Chrizz om du får göra en egen bård smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Memme I'am AWESOME..
28 juni 2009 · 2 783 Inlägg

Gjorde ingen bård smile , gjorde bara med mitt namn ;D i egentext!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
NissanMotorsport
28 juni 2009 ·

Bara gå in på dekaltrim.nu och "klubbar" så ska garaget finnas där nånstans, om inte måttet passar är det nog bara att skriva i "synpunkter" vid beställningen va du vill ha för mått, tror de ska gå, är ej säker.. mejla och fråga först kanske.. sen om du vill ha bakgrund med garaget text på så är det nog bara att mejla så fixar dom nog det också..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang