5154
Sök

Vad kan ett beggat Rockford Fosgate Power t5001 vara värt?

3 182 Inlägg
15 oktober 2008
Trådstartare
#1
ska sälja mitt mono steg men vet inte hur mycket man kan begära för det. steget är knappt använt. någon som har en bra ide om vad det är värt.

16 197 Inlägg
15 oktober 2008
#2
typ hälften av va de kosta nytt.
Senast redigerat av evilaudio (15 oktober 2008)

"Testar man inte så får man aldrig veta"

3 182 Inlägg
15 oktober 2008
Trådstartare
#3
det är det som ja ej minns vad skiten kostade föra året. någon som vet.

10 287 Inlägg
15 oktober 2008
#4
Titta på kvittot.
Eller menar du vad steget är värt om du skall sälja det beggat utan att kunna visa kvitto?

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

16 197 Inlägg
15 oktober 2008
#5
Sharky skrev:
Titta på kvittot.
Eller menar du vad steget är värt om du skall sälja det beggat utan att kunna visa kvitto?

/Göran

hur många bryr sig om ett kvitto när de e beggat??

inte jag iaf..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Mollllgan
15 oktober 2008
#6
300 o jag kommer direkt  ;D

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
15 oktober 2008
#7
pukan2 skrev:
det är det som ja ej minns vad skiten kostade föra året. någon som vet.

Dessvärre tittar folk på DAGENS priser och jämför.....så du får tyvärr jämföra med dagens priser i vilket fall som helst.

Men jag tror att RF:s produkter har legat rätt stabilt hos BRL de senaste åren.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

3 182 Inlägg
15 oktober 2008
Trådstartare
#8
Sharky skrev:
Titta på kvittot.
Eller menar du vad steget är värt om du skall sälja det beggat utan att kunna visa kvitto?

/Göran

ja det hade vart enkelt om kvittot fanns kvar men det gör det inte, har planer på att sälja det på blocket om man får ett bra pris för det.

3 182 Inlägg
15 oktober 2008
Trådstartare
#9
evilaudio skrev:
Sharky skrev:
Titta på kvittot.
Eller menar du vad steget är värt om du skall sälja det beggat utan att kunna visa kvitto?

/Göran

hur många bryr sig om ett kvitto när de e beggat??

inte jag iaf..

bryr mig inte ett piss om kvitton finns eller inte, grejerna funkar säkert lika bra endå.

3 182 Inlägg
15 oktober 2008
Trådstartare
#10
hittade kvittot med drullegaranti om hella skiten. steget köpt 070712 för 4544kr.

10 287 Inlägg
15 oktober 2008
#11
Typ 2500 kr då.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

1 785 Inlägg
15 oktober 2008
#12
pukan2 skrev:
evilaudio skrev:
Sharky skrev:
Titta på kvittot.
Eller menar du vad steget är värt om du skall sälja det beggat utan att kunna visa kvitto?

/Göran

hur många bryr sig om ett kvitto när de e beggat??

inte jag iaf..

bryr mig inte ett piss om kvitton finns eller inte, grejerna funkar säkert lika bra endå.

Jag tror att "Sharky" tänker på att det i någon form bevisar att det inte är frågan om stöld gods om det finns ett kvitto. Inget vidare att betala för stöld gods
Senast redigerat av dbjanoz (15 oktober 2008)

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?


Sök