5151
Sök

vilken låda e bäst till den här 12tums basen, vill ha mer tryck!

267 Inlägg
15 oktober 2008
Trådstartare
#1
ja  har en sån här http://www.mds.se/products/speaker_twoc … emId=31233 , har gjort flera olika lådor till den, fick en ritning på mds, den skulle vara 32liter, men tycker att den spelar helt kasst,  basen låter konstigt oxå i lådan. Driver den med en kicker monoblock.
http://www.mamut.net/dynabel/shop/  har den översta basen där oxå, den låter lika konstigt som mds basen. kan det vara fel på slutsteget,,,,

rostskyddsmålare

956 Inlägg
15 oktober 2008
#2
Har du dom basarna i samma låda?
Har du rätt inställning på steget och stereon?

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

267 Inlägg
15 oktober 2008
Trådstartare
#3
egen låda. änvänder inte dynabellen mer.  har ställt in o grejat som fan,

rostskyddsmålare


Sök