16 oktober 2008
Trådstartare
Vill inte lacka eftersom vi ska montera dom i bostadsrätter som täcklock... det ska vara så lågt som möjligt oxå för annars godkänner inte arkitekten det.
Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må