Det går att staga på alla möjliga sätt. Har man ingen rundstav så tar man en bit av samma material som man byggde lådan av och stagar med. Rundstav kan vara lite läbbigt också genom att det blir liten yta att limma och det suger att skruva i rundstav.
Vet du med dig att du är "bass-head" eller om du kommer att driva lådan hårt eller varje bas med separat steg så bör du bygga lådan med två kamrar - en för varje element (och två portar).
/Göran
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI