3804
Sök

köpråd Audi a4 1.8 -98

1 722 Inlägg
16 oktober 2008
Trådstartare
Nu har jag spanat in en sån bil !
Endast 6800 mil , 1 en ägare
Tror ni att det kan vara några fel på den ?
Är 1.8 orna billiga o köra ?
Tyvärr har den inte klimatanläggning och fjärrlås tongue
Senast redigerat av Kanelbullen (16 oktober 2008)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Administratör
2 994 Inlägg
16 oktober 2008
Nä inte jättebilliga i drift ligger runt litern blandadkörning. 125hästar så den går inte jättedåligt men är ingen raket. Helt ok andra bil tycker jag även om jag just nu har min som första bil smile

En kopp av den svarta såsen...

1 722 Inlägg
16 oktober 2008
Trådstartare
Svenska folket?!!

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
16 oktober 2008
hade dom inte problem med framvagnen 96or? sen tycker jag 6k mil låter lite kollat så den inte är import?..

2slow

1 722 Inlägg
16 oktober 2008
Trådstartare
Nej det är en Gubbe här i byn som har haft den så inget import !
Senast redigerat av Kanelbullen (16 oktober 2008)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
16 oktober 2008
Omöjligt för "oss" o veta om de kan va nå fel på bilen iaf. Får du ju kolla själv om du tittar på den tongue
Tycker faktiskt att gamlingar misshandlar sina bilar rätt rejält. Fina i kaross men trycker gasen i botten när de startar av gammal vana, bromsar mesigt så bromsar rostar fast eller skriker osv.
Men men...alla har alltid sagt framvagn på Audi..driftskostnader för Audi är alltid högre än andra VW bilar. Tillhör imagen...

1 722 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
Hoja får inga bra seriösa svar av er

261 Inlägg
17 oktober 2008
kolla framvagnen. startspärren är annars ett vanligt fel oxå,

1 963 Inlägg
17 oktober 2008
Mortalis skrev:
Omöjligt för "oss" o veta om de kan va nå fel på bilen iaf. Får du ju kolla själv om du tittar på den tongue
Tycker faktiskt att gamlingar misshandlar sina bilar rätt rejält. Fina i kaross men trycker gasen i botten när de startar av gammal vana, bromsar mesigt så bromsar rostar fast eller skriker osv.
Men men...alla har alltid sagt framvagn på Audi..driftskostnader för Audi är alltid högre än andra VW bilar. Tillhör imagen...

Kopplingen lär ju vara slut efter en gamling ägt en bil iaf hehe.. såg en som skulle upp för en liten backe, lätt 5000rpm på ettan med kopplingen i hela backen upp! då garva ja inte lite vill ja lova hehe

Men are not born - Men are made

1 963 Inlägg
17 oktober 2008
Goffen skrev:
Nä inte jättebilliga i drift ligger runt litern blandadkörning. 125hästar så den går inte jättedåligt men är ingen raket. Helt ok andra bil tycker jag även om jag just nu har min som första bil smile

De är ju jättemycke=O Min s3 drar 0,9 blandad körning och den rör på sig dugligt ändå=)

Men are not born - Men are made

VW-nörd?
4 332 Inlägg
17 oktober 2008
Felax skrev:
Mortalis skrev:

Kopplingen lär ju vara slut efter en gamling ägt en bil iaf hehe.. såg en som skulle upp för en liten backe, lätt 5000rpm på ettan med kopplingen i hela backen upp! då garva ja inte lite vill ja lova hehe

Ah ja kopplingen också big_smile Speciellt när de backar hehe, varvar faaan

Sök