Mattsson har blivit märklig på sista tiden, orkade inte ens mappa en sponsorbil, som även den vände sig till Jonas på chipcenter med gott resultat... (Audi S2 med ambitioner om 850hk)
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Mattsson har blivit märklig på sista tiden, orkade inte ens mappa en sponsorbil, som även den vände sig till Jonas på chipcenter med gott resultat... (Audi S2 med ambitioner om 850hk)
Jag har siktat på att åka till ChipCenter då jag fått Jonas högt rekommenderad av en annan mappare jag litar på.
Jag har siktat på att åka till ChipCenter då jag fått Jonas högt rekommenderad av en annan mappare jag litar på.
För några veckor sedan var där en del skrivande om ChipCenter här på Garaget och det var ju sådär positivt:
Finns alltid folk som inte är nöjda av vilken anledning det än må vara. Det finns ingen firma där 100% av kunderna varit nöjda / fått bra bemötande. Det är ju mer att vissa förekommer i dålig dager oftare än andra.
För några veckor sedan var där en del skrivande om ChipCenter här på Garaget och det var ju sådär 9173
Det är därför vi är noga att nämna Jonas namn
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Ts har rasat lite motorer till Kompisar och även 2 gånger till mig. Dom har även fått en annan kompis bil att hoppa ur bänken pgr av att dom inte satte fast den ordentligt, ingen fick någon ersättning. Sen vet jag dom som är nöjda. Så dom är nog ganska varierande med kvaliteten.