Anses den som ointressant eller ska jag törs att lägga upp den? Jag vill veta vad ni medlemmar och gorg-crew tycker. det är ju trots allt lite 70-tals-nostalgi , bilen ligger på galleri & projekt
En sådan gammal 340 ser man inte varje dag, coolt dessutom med 343 stripes kvar! Gör ett försök, men det är inte säkert du får vara kvar, urvalet är lite skumt här...
Citat ur wikipedia "Remjohan var ett smeknamn på bilar av modellerna DAF 66, Volvo 66 och automatväxlade Volvo 340. Orsaken till detta var att de var försedda med en typ av remdriven växellåda kallad variomatic. Namn som Rembränt och Hängsel-Johan var också vanliga. En vits förekom också "Du vet, inom Volvo kallar man dessa modeller för Rembrandt... - En dyrbar holländsk tavla..."
Pja, jag tycker du ska tvätta den o ta kort på lite "roligare" ställen, har du större chans att få behålla den online. För ja antar att de inte är en "skitbil" utan nåt du använder och vill bevara/fräscha upp. Bör du isf behandla den så
Pja, jag tycker du ska tvätta den o ta kort på lite "roligare" ställen, har du större chans att få behålla den online. För ja antar att de inte är en "skitbil" utan nåt du använder och vill bevara/fräscha upp. Bör du isf behandla den så