2936
Sök

Blir det Finland vs Sverige i OS-finalen?? och vem vinner i så fall??

67 Inlägg
24 februari 2006
Finland får OS-guld = D sverige-ryssland 0-5.. finland-ryssland 4-0... finland - sverige 9-0 = P haha

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
24 februari 2006
Haha wink önsketänkande wink

1 417 Inlägg
24 februari 2006
lugn nu pojkar. det är inte söndag än, så vi ska inte spekulera mera smile För säger man för mycket nu lär man ju få äta upp det om/ när det slår fel tongue

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
24 februari 2006
Men på söndag avslöjas sanningen wink
Vem som är bättre big_smile
Lejonen eller Kronorna tongue

Snickar guru
278 Inlägg
25 februari 2006
Hejja sverige friskt humör, det är det som susen gör wink hejja hejja hejja haha agerar lite cheerleader här åt sverige

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

56 Inlägg
25 februari 2006
Trådstartare
OS GULD TILL FINLAND OS GULD TILL FINLAND OS GULD TILL FINLAND OS GULD TILL FINLAND
Hääärligt den perfect finalen på ett perfect OS kan det blir bättre än det lag med de största stjärnorna (sverige) mot det bästa väl organiserade och stjärn rika laget (Finland). men tyvärr blir ingen rysare Finland tar hem det lätt sverige spelar liknande som rysslan och vi såg ju hur det finska försvaret agerade otroligt bra!! nu vågar jag nästan lova ut OS Guld till Finland! Eftersom ryssland var det svåraste motståndet va skojj me nordisk final!!

LAG FRÅN NORDEN ÄR BÄST PÅ HOCKEY!!!

lyckat till Sverige! lovar det blir tufft för er!! wink

Snickar guru
278 Inlägg
25 februari 2006
carbon_vr6 skrev:
OS GULD TILL FINLAND OS GULD TILL FINLAND OS GULD TILL FINLAND OS GULD TILL FINLAND
Hääärligt den perfect finalen på ett perfect OS kan det blir bättre än det lag med de största stjärnorna (sverige) mot det bästa väl organiserade och stjärn rika laget (Finland). men tyvärr blir ingen rysare Finland tar hem det lätt sverige spelar liknande som rysslan och vi såg ju hur det finska försvaret agerade otroligt bra!! nu vågar jag nästan lova ut OS Guld till Finland! Eftersom ryssland var det svåraste motståndet va skojj me nordisk final!!

LAG FRÅN NORDEN ÄR BÄST PÅ HOCKEY!!!

lyckat till Sverige! lovar det blir tufft för er!! wink

En sak har ja lärt mig under mina år ja levt och det är att man inte ska ta något för givet..
Som sverige spelade idag ser jag en god chans till guld. Kolla på anfallen och hur målen gjordes i sverige matchen, det var inga lägg en puck på mål och hoppas den går in. Riktigt bra arbete bakom målen. Sen sverige har ju bäst statestik på tekningar och NU vilket är väldigt bra. Finlad har imponerat med sin vilja men deras målskytte har inte direkt varit imponerande.. Ja ser det som så här, 2 bra lag möts och det kan gå hur som helst och hur det går ser vi på söndag smile

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

284 Inlägg
25 februari 2006
tror de kommer avgöras på straffar...där sverige vinner med 3-2smile

You don't need a reason to help people.

1 854 Inlägg
25 februari 2006
Blir det OS Guld till Sverige så ska jag spraya det på vinterbilen smile
Sverige vinner foppa avgör, han har inte gjort ett mål än men de kommer cool

231 Inlägg
25 februari 2006
Jag håller på finland big_smile

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul

Såld på Italienare
579 Inlägg
25 februari 2006
bobbab skrev:
Finland får OS-guld = D sverige-ryssland 0-5.. finland-ryssland 4-0... finland - sverige 9-0 = P haha

haha! smile
Sätt en hundring på det resultat så kan du nog köpa dig en Ferraristicker att sätta på din golf smile

Diktator
17 Inlägg
25 februari 2006
Ja tror o hoppas att sverige vinner! sverige vinner me 4-2 sista målet i tom bur...

Säljare
341 Inlägg
26 februari 2006
sverige vinner på straffar.... foppa gör en ny "foppa-straff" och avgör....
så blir det ett nytt frimärke med norrena på istället, fast det är nog inte han som står..

38 Inlägg
26 februari 2006
Haha, och Salo hoppar in från ingenstans och gör likadan räddning som -94..

Wrench
82 Inlägg
26 februari 2006
kanske inte passar in just här men: http://expressen.se/index.jsp?d=2017
Fy fan va förnedrande, altså har dom inget bättre för sig.. "ansök om svensk medborgarskap"
Snarare ska ja byta mitt Fin/Sve till bara finskt.. Hade hoppats på en jämn match, men nu hoppas ja bara på att finland vinner så dom får äta upp de dom skriver! Ska mailbomba dom tills den ansvariga bryter ihop, lägger sig i fosterställning o gråter.... Visst ska man tåla lite, men nu vart de för mycke tyckte jag ialf... kände att ja va tvungen o skiva ut min frustration...

1 854 Inlägg
26 februari 2006
jiMz skrev:
Fy fan va förnedrande, altså har dom inget bättre för sig.. "ansök om svensk medborgarskap"
Snarare ska ja byta mitt Fin/Sve till bara finskt.. Hade hoppats på en jämn match, men nu hoppas ja bara på att finland vinner så dom får äta upp de dom skriver! Ska mailbomba dom tills den ansvariga bryter ihop, lägger sig i fosterställning o gråter.... Visst ska man tåla lite, men nu vart de för mycke tyckte jag ialf... kände att ja va tvungen o skiva ut min frustration...

Va de där ett skämt lr??

56 Inlägg
26 februari 2006
Trådstartare
jiMz skrev:

haha byta till Svensk medborgarskap haha det dummaste jag hört!!
kan säjja fast vi förlorar i morron så skulle inte en enda finne tänka på att byta medborgar skap!! ganska olika svensk och finsk press i den svenska pressen är det ju helat iden dyligt som under länker skrivit! men i den finska pressen så står ungefär bara att de hoppas på en bra match men att finland vinner!! alldrig något fräckt!! och som i somras när lasse andrel hadde skrivit krönika om sommar vm. jooo "HELLSINKI" det var ju jävla skyst han klaga på allt!! okej vädret var dåligt men hur fan skall man veta vädret under 1 vecka i augusti 2005 när det blev klart att vm skulle hållas redan 5 år tidigare!! är alltis samma sak men den svenska pressen!! jävligt skojj at läsa och oftast har dom fel! men det finns väll inte så mycket man kan göra!! tongue heheeh

ännu en sak om sverige tar guld i en gren som ex. anja person guld i slalom så skriver inte den finska pressen heller att det var orättvist utan grattulerar henne till guldet!! men annat är det i den svenska pressen!!

roligare att läsa expressen och aftonbladet på toan än Hälge! eller nån anna humår tidning!! tongue

291 Inlägg
26 februari 2006
carbon_vr6 skrev:
jiMz skrev:

haha byta till Svensk medborgarskap haha det dummaste jag hört!!
kan säjja fast vi förlorar i morron så skulle inte en enda finne tänka på att byta medborgar skap!! ganska olika svensk och finsk press i den svenska pressen är det ju helat iden dyligt som under länker skrivit! men i den finska pressen så står ungefär bara att de hoppas på en bra match men att finland vinner!! alldrig något fräckt!! och som i somras när lasse andrel hadde skrivit krönika om sommar vm. jooo "HELLSINKI" det var ju jävla skyst han klaga på allt!! okej vädret var dåligt men hur fan skall man veta vädret under 1 vecka i augusti 2005 när det blev klart att vm skulle hållas redan 5 år tidigare!! är alltis samma sak men den svenska pressen!! jävligt skojj at läsa och oftast har dom fel! men det finns väll inte så mycket man kan göra!! tongue heheeh

ännu en sak om sverige tar guld i en gren som ex. anja person guld i slalom så skriver inte den finska pressen heller att det var orättvist utan grattulerar henne till guldet!! men annat är det i den svenska pressen!!

roligare att läsa expressen och aftonbladet på toan än Hälge! eller nån anna humår tidning!! tongue

Japp, det håller jag med om till 100% nästan... Men annars tror jag det kommer bli en otroligt jämn match men hoppas ju på att finland vinner....

snart bara 3 timmar kvar till nedsläpp

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
Det finns ingen mer nedlåtande press än i Sverige tongue
Där dyrkas de egna idrottarna medan resten är bara skit som vinner genom fusk och orättvisa "domardrag".
Så jag hoppas verkligen att Finland upprepar VM-finalen -95 smile
4-1 till Finland big_smile
Så får svenska pressen äta upp vartenda ord de sagt tongue

Vårdare!
60 Inlägg
26 februari 2006
Har starka minnen från en match mellan SWE och Fin, Finland ledde med 5-1 och vipps ! Så vart det 6-5 till SWE! Remember that Finnpajsare!! wink

Opel Power ''Fresh Thinking Better Cars''

Sök