4001
Sök

Motorvärmaremontering Passat 2007 . Hjälp sökes

Reparatör
630 Inlägg
21 oktober 2008
Trådstartare
Hej alla goa gubbs å fruntimmer . Nån som monterat en defa motorvärmare på en passat 2007a ?? Var gör man hålet eller finns det hål för kabeln genom torpedväggen för kabeln till Kupefläkten ??

Kollat å rivit en bra stund å ja blir galen för det e ju trångt så det liknar inget å inte en tillstymmelse till gummiplugg eller något i torpedväggen .

1 Inlägg
27 november 2008
Tjena Mektrollet!

Har du fått några tips eller har du kanske redan meckat dit värmare och kablar och har lite tips till en som snart ska ge sig på monteringen? DEFA-kit och Terminifläkt har jag köpt. roll

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
27 november 2008
borde finnas en ingång vid kupéfläkten .. sitter på höger sida på bilen vid vindrutan

Team Insane Racing

Reparatör
630 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
DrStig skrev:
Tjena Mektrollet!

Har du fått några tips eller har du kanske redan meckat dit värmare och kablar och har lite tips till en som snart ska ge sig på monteringen? DEFA-kit och Terminifläkt har jag köpt. roll

letade så jag blev galen . Slutade med att polaren lämnade in bilen på vag för att dra in kabeln in i kupen . Dom skulle ha 600 för det så det ska bli spännande att se hur dom gjort när jag får se bilen igen . Höll på över en timme att leta efter ställe att fixa igenom kabeln men gick bet . Man e ju inte heller direkt sugen på att borra om man inte vet att det är på rätt ställe heller .

Sök