4990
Sök

Ljud i min fiero

Skuggan_
21 oktober 2008
#1
Tja
Då ljudet i min fiero är vad man skulle kunna kalla helt värdelös så är jag på jakt efter nått nytt.
Jag vill inte spela för hela stan utan vill helt enkelt ha bra ljud i coupén.
Nån vidare stor baslåda är inte att prata om, det finns helt enkelt inte plats, det enda som jag skulle kunna klämma in är en tunn aktiv låda (vet dock inte om dom är nått att ha?)
Just nu sitter det ett par 4x10 i instrumentbrädan (största möjliga) och att par 4x6 i b-stolpen (också där, största möjliga).
Nån som har något förslag på vad jag kan få in som inte kostar skjortan, allt som allt runt 4500?
Som sagt behöver bara något som överröstar motorn! big_smile

Har kollat in en pioneer spelare, http://www.mds.se/?artnr=dehp6000ub
Nått att ha eller är den för "avancerad" för min prisklass på system?

//Andreas
Senast redigerat av Skuggan_ (21 oktober 2008)

Supraman
2 300 Inlägg
21 oktober 2008
#2
Ta kontakt med sören på ullared digital.
Han har en fiero som han bygger på.
Killen kan ljud så du blir inte missnöjd

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Skuggan_
21 oktober 2008
#3
Kanon!
Tackar!


Sök