Hur blir det när man har dom på avbetalning? Får man ut grejerna/pengar ändå? Eller är det helt bort kastat? Detta är drygt!! Att jag alltid ska ha sån jäkla otur
Tur att jag skaffat garage under vintern.. Trist att jag inte stod där nu bara Ska ringa och anmäla det imorrn när jag vaknat
Stod parkerad utanför lägenheten på parkeringsplatsen... Skulle nu i natt ut och hämta en skiva. Men märkte då att jag hade fått oväntat besök
Cd, steg, baslda och ett batteri är nu på vift... Men eftersom det var på avbetalning så undrar man nu vad som händer Blir ju skapligt drygt att stå och betala av varje månad på grejer man inte har
Klart du får betala klart allt du har på avbetalning.
Men däremot får du ju lösa det med ditt försäkringsbolag. Om bilen nu var helförsäkrad..
Hmm okey.. Den var halvförsäkrad så det täcker ju. Men ska ringa dom imorrn och höra. Vill ju inte ens göra en anmälan om jag inte får något fört. Känns ju lite dumt.
Klart du får betala klart allt du har på avbetalning.
Men däremot får du ju lösa det med ditt försäkringsbolag. Om bilen nu var helförsäkrad..
Hmm okey.. Den var halvförsäkrad så det täcker ju. Men ska ringa dom imorrn och höra. Vill ju inte ens göra en anmälan om jag inte får något fört. Känns ju lite dumt.
Dåså, sålänge du har kvitton så borde det ju lösa sig
Gör anmälan så fort som möjligt annars kan dom få för sej att du har gjort bedrägeri på grejerna, det hände en kompis till mej vart ett himla krånglande innan det var färdigt.
man ska alltid anmäla om man blivit utsatt för stöld... har du kvitton på grejerna så ska du få ut pengar eller saker om du har försäk som täcker stöld
Klart du får ut det fastän du har det på avbetalning. Sakerna har ju fortfarande ett värde som du har på kvitto, försäkringsbolaget vet inte hur dom är betalda.
Skulle man inte få nåt för en bil som blivit stulen och inte färdigbetald då heller? I så fall skulle många få problem
Klart du får ut det fastän du har det på avbetalning. Sakerna har ju fortfarande ett värde som du har på kvitto, försäkringsbolaget vet inte hur dom är betalda.
Skulle man inte få nåt för en bil som blivit stulen och inte färdigbetald då heller? I så fall skulle många få problem
Du har en poäng i det. Tack
Nu är allt anmält ialla fall.. Och dom på polisen och försäkringsbolaget var hur trevliga som helst, konstigt nog
Hur blir det när man har dom på avbetalning? Får man ut grejerna/pengar ändå? Eller är det helt bort kastat? Detta är drygt!! Att jag alltid ska ha sån jäkla otur
Tur att jag skaffat garage under vintern.. Trist att jag inte stod där nu bara Ska ringa och anmäla det imorrn när jag vaknat
har problem på meritor med där snor dom hela bilar
Du har en poäng i det. Tack
Nu är allt anmält ialla fall.. Och dom på polisen och försäkringsbolaget var hur trevliga som helst, konstigt nog
skönt hoppas det löser sig. alltid kul att få prata med någon som förstår och inte sätter sig ivägen
Så du fick vara kvar på Meriror iaf av dom 100st dom sparkat Var ju en av dom som fick gå..
Nu väntar jag på polisrapporten som ska skickas in till försäkringsbolaget. Hoppas allt går bra
Så du fick vara kvar på Meriror iaf av dom 100st dom sparkat Var ju en av dom som fick gå..
Nu väntar jag på polisrapporten som ska skickas in till försäkringsbolaget. Hoppas allt går bra
japp jag är kvar på meritor. jag jobbar där i över 3 år nu men säker är man inte