Har faktiskt inte funderat på det, Mer än att den är röd, Men när den gått i växellådan, Håller den samma färg då eller blir den samma färg som motorolja (svart aktig) ?
Kom att fundera på det nu när jag sett att min 945turbo läckt några droppar på asfalten! Och skulle läckaget kunna bero på att det är för mkt olja någon stans? För jag kollade på oljestickorna och dom var över MAX sträcket!
är det över max i motorn så finns risken att du skjuter packboxen bakom svänghjulet och får olja på dina lameller, de är ju dock de värsta senariot. växellåds oljan blir mörkröd..
sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra
Tänkte jag ska ta en bild imårrn och visa hur det har läckt, det liksom droppar inte på samma ställe, utan typ, en droppe i mitten och 2 droppar 10 cm gämter och sådant! HUr skule bilen gått om packningen mellan motor och låda gett sig föresten? Om det skulle vara märkbart dvs! Mvh// Jim
HAhaaha, jaja, om ingen annan har någon teori så såg jag precis norra tusingar flyga ut genom fönstret:P Någon som kan komma på något annat? Och vad sejjs om lite mirakel medel som kan stoppa läckan?