30 oktober 2008
Trådstartare
Skickade ett mail till han med annons 6 där jag frågade lite om besiktning osv (sista datum är 31 Oktober).
Fick detta till svar:
"Hejsan
Bilen finns kvar, skickar med lite fler bilder, kan ta fler om det är intressant.
Bilen har c-lås och vinterdäck med dubb finns och sitter på orginalfälgarna. Cd-stereo finns men är inte ikopplad för tillfället, självklart kan jag ordna det. Det sitter nya högtalare i dörrsidorna och med det mindre slutsteget under passagerarstolen så får man ut helt ok ljud. Jag har själv haft en baslåda i henne förut men har flyttat den till min nya bil. Hon är importerad från Italien och är underredsbehandlad så hon är i gott skick. Lacken är överlag i fint skick, det finns dock början till lite skada i främre hjulhuset vänster (inget stort går lätt att fixa) och någon j*vel har gjort en liten repa bakom en av dörrarna. Hon har ingen servicebok men allt jag har gjort på henne finns på kvitto, bland annat växellådsbyte, bytt kammremssats mm. Jag har inte besiktigat henne för vill ingen köpa henne nu så tänker jag ställa av henne under vintern och försöka igen till sommaren. Är hon intressant för dig så kan vi komma överens om besiktning och möjliga reparationskostnader om något krånglar där. Allt är orginal på henne inklusive inredning som är i gott skick.
Vad tror ni gott folk?
Förövrigt ser den ännu läckrare ut på bilderna han skickade.