Hmm....... Då vill jag att du ska visa kvitto på att det är din;) MEN du fick inte med någon laddare! Mohaha:P eller stativ!
Kvitto?? nedu Du fick ingen baslåda
Hoho, det är inte bara du som kan fixa baslåda;) Varning till alla! Låna inte ut grejer till denna grabb, man vet aldrig när/om man får tillbaka dom!!! HAHA!
Blir nog bra det här! Men en fråga bara. Vad säger besiktningen om att du har 342hk istället för 240hk? Har du reggat om den som ombyggt fordon eller hur har du gått till väga?
Sen har jag ytterliggare en fråga. Hur har du råd med att lägga ut så mycket pengar? Eller har du blivit sponsrad med det mesta?
Som tur är så behöver jag inte besiktiga förns om ca 3år så det blir ett problem då om ca 3år Med Vtech RTS'en kan jag lägga in orginalmappen på 10minuter så har jag ca 240 hästar
Råd o råd.. tacka vet jag Wasakredit samt Mastercard
bluecowboy skrev:
Tyckte jag kände igen din bil när körde in mot Stockholm norrifrån (E18) förra veckan.
Drog på najs !
/ A
Ja visst rör den på sig när man känner för det :p Hoppades på ett race men kanske nästa gång
Evo_Alex skrev:
Hmm....... Då vill jag att du ska visa kvitto på att det är din;) MEN du fick inte med någon laddare! Mohaha:P eller stativ!
hmm
Evo_Alex skrev:
mYGeL skrev:
Evo_Alex skrev:
Kvitto?? nedu Du fick ingen baslåda
Hoho, det är inte bara du som kan fixa baslåda;) Varning till alla! Låna inte ut grejer till denna grabb, man vet aldrig när/om man får tillbaka dom!!! HAHA!
Precis
nice michel du vet vart du vänder dig med svetsning iaf. tymmen upp för de där grejerna. måste få åka med nån mer gång
tack tack, Absolut och kommer att hälsa på kommer jag göra inom snar framtid.