tänker köpa en ny bil

mommo89
29 oktober 2008 · 67 Inlägg

tjenare ja är en kille på 19 år hade tänkt köpa mig en cool bil..helst liten så ja skulle föredra en peugeot 206 cc faktiskt..

ja tycker att den ser riktigt snygg ut speciellt när cabben är nere men även när den är som vanligt också.
jag har också hört att många inte gillar den o många som gillar den så ja vet faktiskt inte..har inte heller provkört den så ja vet inte känslan precis.

men den e liten cool billig att äga osv så vad tycker ni . några ägare av peugeot som kan tala om för mig kanske big_smile

Mortalis VW-nörd?
29 oktober 2008 · 4 332 Inlägg

köp du en ny bil. bra rubrik

M103
29 oktober 2008 · 1 570 Inlägg

liten tantbil smile

lindell90
29 oktober 2008 · 876 Inlägg

Jag vet inte om det är någon skillnad på 1.6 liters motorn och 2.0an när det gäller chassi med mera. Men 2.0an är riktigt rolig att köra. Känns lite som en go-cart och där e hyffast bra krut i den smile Kan verkilgen rekommendera den. Har inte upptäckt några fel på den under det här året som vi ågt den.

Mvh Emil

mommo89
29 oktober 2008 · 67 Inlägg

ni turbonördar kan inte stil vi snackar om en första bil vf så tröga. peugeot e nice men undra om man får plats där bak hehe

sand3rs
29 oktober 2008 · 182 Inlägg

De är ju rätt trevliga på sommaren om inte annat. Men det e väl just det som jag tycker är problemet: trevliga. För mig passar inte cool och peugeot 206cc ihop.

Min chef har en sån, men så är hon ju också 60 bast...

Och nej, du lär inte få plats i baksätet.

TurbOla Reservdansk
29 oktober 2008 · 6 271 Inlägg

mommo89 skrev:
ni turbonördar kan inte stil vi snackar om en första bil vf så tröga. peugeot e nice men undra om man får plats där bak hehe

Det känns som om du är en Car2009-kopia. Ett så kallat forumtroll. wink
Noll presentation, otrevlig i första tråden, och kommer med i princip helt meningslösa trådar, och hackar på folk i dina inlägg. wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
baltis
29 oktober 2008 · 1 948 Inlägg

vet inte vem du e... men själv så skulle jag inte vilja ha en peugot... specielt inte en cc... lite väl feminim för min smak... samt väldigt dålig kvalite på inredningen samt obekväm om du e längre en 180.

varför itne kolla på en golf iv eller v?

DoT Häst
29 oktober 2008 · 1 099 Inlägg

mommo89 skrev:
...så vad tycker ni...

mommo89 skrev:
ni turbonördar kan inte stil vi snackar om en första bil vf så tröga. peugeot e nice men undra om man får plats där bak hehe

Vill du ha folks åsikter eller inte? roll

Än är inte den sista idioten född..
Opelmadness German cars, quality and beyond
29 oktober 2008 · 8 197 Inlägg

Frisörbil.. Samma med 307cc och meganen och audi tt..
Enligt mig iaf. Köp en pegga 206 med fast tak, mycket snyggare än cc och går att få ännu snyggare.smile
Lycka till.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
MilleN
30 oktober 2008 · 9 108 Inlägg

Testa att söka på Köpråd och kika runt lite, hittar du inte vad du söker så skapa en tråd med bättre kriterier och framförallt bättre rubrik enligt rubriksanvisningarna.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang