4918
Sök

Avgasröret slår i?

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
2 november 2008
Trådstartare
Nu när det så, ja satt på ett nytt avgassytem från Katen och bak. Men när ja kör över visa väghinder så slår avgasröret i marken.. Men vad jag vet så har jag satt fast det med biltemas klämmor och dom e ganska stora, detta är när det e 2-5 personer i bilen som det kan slå i, och faktiskt i bland bara när man själv kör me. Bilen är orignalt sänkt

Hur kan man göra så att det inte slår i så pass mkt ? yikes

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
2 november 2008
Biltemas klämmor ??

Du har inte ett riktigt system med dom stag som ska sitta där alltså ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
2 november 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Biltemas klämmor ??

Dom stagsen var sönderrostade hmm , så man fick sätta fast det me biltemas :Stongue

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
2 november 2008
emijl skrev:
TBOC_Razor skrev:
Biltemas klämmor ??

Dom stagsen var sönderrostade hmm , så man fick sätta fast det me biltemas :Stongue

Alltså det ska ju sitta stag på själva avgassystemet som ska häktas i bussningar som i sin tur sitter i bilens stag.

Är stagen på bilen kassa ??

Isf får du ju helt enkelt göra nya och svetsa dit så du får dit avgassystemet ordentligt.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
2 november 2008
Trådstartare
nä saken e det, avgasröret sitter fast i själva hållarna som det ska.. fast i mitten har vi typ sätt dit Avgasupphängning

Det är själva dom som slår i är nästan 100 på det smile

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
2 november 2008
Trådstartare
Hur menar du då med bussningarna?smile

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
2 november 2008
Trådstartare
Jaa fan ;P ... Bara tjocka människor som kanske sitter därbak! yikes eller så får ja väl bara byta ut fjädrarna bak så hmm tongue bilen e ju ändå så pass sänkt ju ;P

Häst
1 099 Inlägg
2 november 2008
emijl skrev:
Jaa fan ;P ... Bara tjocka människor som kanske sitter därbak! yikes eller så får ja väl bara byta ut fjädrarna bak så hmm tongue bilen e ju ändå så pass sänkt ju ;P

Mitt avgassystem (som satt med rätt bussningar och i original-stagen) tog också i på min förra saab, tills jag bytte de (väldigt) dåliga fjädrarna. smile

Än är inte den sista idioten född..

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
2 november 2008
Saab 900/93 är kassa i bakvagnen. Dom fjädrar ju ner ortoligt mycket vid vägbulor och dylikt om det sitter 2 vuxna där bak.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
2 november 2008
Trådstartare
Rspeter skrev:
Saab 900/93 är kassa i bakvagnen. Dom fjädrar ju ner ortoligt mycket vid vägbulor och dylikt om det sitter 2 vuxna där bak.

Jo dom gör de, vet du hur man fixar det? smile

Sök