27 februari 2006
Trådstartare
just nu sitter det två sparco stolar i bilen men har börjat tröttna på den hårda sitsen...ingen som rkar äga en civic vti med orginal stolar, är sugen på ett ev. byte i såna fall. skicka ett pm !
Inget varvar som en Honda med VTEC !!