4133
Sök

Min bil

130 Inlägg
27 februari 2006
Trådstartare
#1
Hej!

Skulle vilja få lite feedback på vilken av bilerna där ni tycker bilen ser snyggast ut på. Syftade på bild ett två eller tre på min sida..

http://www.garaget.org/?car=17634

Bilen ser ut som bild tre i dagsläget..

-=//[b-6]\\=-

781 Inlägg
28 februari 2006
#2
bild 2 ser ju helt oki ut.. fast istället fär nissan märket där framma kanske man kan göra ett luftintag lr nåt annat skoj? sen är det ju svårt å bedöma fälgarna på dom bilderna

Bigge
28 februari 2006
#3
Bild 2 helt klart.. Fan va fet den skulle bli om du lyckas med allt detdär ; )

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
28 februari 2006
#4
2an

Team Insane Racing

Rörpulare
1 453 Inlägg
28 februari 2006
#6
Nee e lite mot strömmen här:) tycker helt klart 3dje bilden som den ser ut nu fast me carbon huv fast me vita fälgar då skulle tycka den såg bra fräsch ut asså:)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Fisketokig
2 997 Inlägg
28 februari 2006
#7
Men inte bild 2 iaf. kör på 3an.

är du 14 år så passar bild 2, annars kör på 3an som var snygg.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

1 432 Inlägg
28 februari 2006
#8
3an, 2an ser ut som om du kört igenom en tryckpress och råkade få med dig halva upplägget på Hot Wheels nya reklam för deras leksaksbilar...

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
28 februari 2006
#9
defenitivt inte bild två, men trean va nice

man lever bara en gång så lev väl!


Sök