Projekt - Toyota Supra TT MKIV - 20090205 - True Twin Conversion

laaantz
27 november 2008 · 465 Inlägg

såg bilen i mjölby för 2 dagar sen.. såg riktigt fet ut!smile men synd å använda en sån fin bil på saltade vintervägar=)

kevlar_soul
27 november 2008 ·

Laaantz, jag körde ut den till  min vinterförvaring då, avställd nu smile Skulle ladrig köra emd den annars wink

J_Knoxville
27 november 2008 · 34 Inlägg

Tjenare...

Här har du en GReddy BCC för 899kr, ok va ? smile

http://www.xposeracing.se/product_info. … 739fda2805

PB-Z har väl nån form av lägsta priset garanti nu i höst tror jag, annars är dom ju asdyra.Jag köpte ett "Blitz Nur spec R catback + Blitz midpipe", (3,15" = 80mm), (tar bort andra katten), (lagligt med).

Det avgaset e fan det jag är mest nöjd med av alla delar jag köpt till en bil big_smile

Jag blev rekommenderad att sätta på midpipe och ha den istället för andra katten, och för att ditt laddtryck inte ska skena upp sen så behåller du orginal downpipe + första katten. Vet inte om det gör nåt direkt att ha större downpipe i där när du ändå behöver en restriktor ring den för laddet inte ska skena, + att du har ju katten där med så.....

Jag har under sommaren precis haft min helt orginal, nu e full BPU, så undrar du nåt så skicka PM, om jag inte skulle hitta tillbaks hit.

Har en GReddy Profec B spec 2, gillar inte den riktigt, visst, e väl bra att man kan ställa in responsen på turbotrycket o sådana grejjor, men sen måste man stä'lla laddet i %, man kan alltså inte bara snabbt ställa laddet på 1.2 o sen ha det, som jag hade på min förra Skyline, för på denna får man ställa in i % så närma som möjligt, gillar den inte...

Ok, lycka till...

SupraJonas
27 november 2008 · 181 Inlägg

Behöver du en laddtrycksstyrning?, Har en blitz liggandes som jag haft på min supra
skicka pm isf,

zander
27 november 2008 · 371 Inlägg

Blitz nur spec r is da shit big_smile

Kör orginal midpipe, downpipe, men ta bort första kissen, den stryper mest.. behåll andra för bes smile har jag gjort, funkar skit bra smile

Life is a bitch, then u die
Accelsson
4 december 2008 · 240 Inlägg

ser riktigt fin ut !.. hann att se dej glida förbi ett par gånger i mjölby innan vintern kom

Street Knight
BMW 320d (2011)
kevlar_soul
5 december 2008 ·

Accelsson - Ahh, vart såg du den då?

Zander - Pris på det?

Har fixat dit en dekal på fläktkåpan, blev rätt bra :

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17626/514990_x9ots5.jpg
Blev ju bra det där!

Jimm
5 december 2008 · 1 661 Inlägg

Tja, söker du BPU så har jag både 550cc spridare och Apexi BC och FC (fuel och boost) liggandes.
Har ju suttit på en 3000GT men ska passa på supra med. Skicka PM vid intresse.

s12 Nissan Gazelle
5 december 2008 · 1 460 Inlägg

kevlar_soul tjena snygg supra du har , ser att du ska på några bilträffar under 2009 , ska du inte på JapMeet 2009 ?

Nissan Silvia
epic110 Golfare
5 december 2008 · 349 Inlägg

Grymt grymt! När ska vi fota hade du tänkt? smile Blir i vår eller? Hittar du nån lagerlokal eller nåt sånt så kan man ju fota på vintern oxå.. smile

Volkswagen Golf GL "Råttboet" (1982)
kevlar_soul
5 december 2008 ·

s12, tack. Jo blir JapMeeet.. Glömde bort skiten..

epic, får bli i vår när jag är klar!smile

Supratok Toker
5 december 2008 · 491 Inlägg

Riktigt sjysst..   Men man hittar allt på ebay till supra..  Bäst och billigast!  :]

Toker Jr 081102
_Patrik
5 december 2008 · 173 Inlägg

Supratok skrev:
Riktigt sjysst..   Men man hittar allt på ebay till supra..  Bäst och billigast!  :]

Eller hos LidSpeed wink

//Patrik
nonno
8 december 2008 · 511 Inlägg

hur går det?

?
kevlar_soul
8 december 2008 ·

Segt just nu.. Har inte kommit igång ordenltigt..

jocke_berg93
11 december 2008 · 158 Inlägg

snygg bil smile såg dig nån gång i lkpg

Dawe_A Den är inte stor, men den är söt.
12 december 2008 · 820 Inlägg

Blir det någon form av ljudanläggning i bilen också smile?



riktigt snygg

Audi s2/RS2 coupé projektet: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125574
Stolt kund hos Ljudgaragen & B2-Audio!
http://www.ljudgaragen.se/
www.B2-audio.com
BMW 325 / M3 "M3 inside." (1992)
BMW M535i "hajen" (1986)
BMW M5 3.8 (1992)
kevlar_soul
12 december 2008 ·

Dawe_A - Någon form av det lär det väl bli så fort jag får in pengar på kontot igen wink Tack förresten!

Jocke_berg - Stort tack!

_Rille
12 december 2008 · 623 Inlägg

Fan Cim... måste komma igång lite me supran.. vill ju se lite uppdates big_smile

nismo
kevlar_soul
12 december 2008 ·

Har en bur på g, men har inte riktigt med cash till den.. Köpte mig just en sexig jäla vinerbil också tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang