Ännars är både 760 -90 ljusen och 740 -89 ljusen snyggare än "hova"-skiten
Jo klart, fast är tyvärr inte så jätte förtjust i kloss-bakljusen. Men de vita är ju klart snygga, självklart. Det ultimata är ju 760 ljus enligt mig iaf. Men vet att många gillar kloss också.
Ännars är både 760 -90 ljusen och 740 -89 ljusen snyggare än "hova"-skiten
Jo klart, fast är tyvärr inte så jätte förtjust i kloss-bakljusen. Men de vita är ju klart snygga, självklart. Det ultimata är ju 760 ljus enligt mig iaf. Men vet att många gillar kloss också.
Det är väl JE jr:s och steifans bilar på bilden?
Steifans är den ene iaf. (snodde bilden från Steifans tråd )
744 Rödvita Bakljus ett Par till volvo 744 1990-92.
Passar alla årsmodeller, men till bilar äldre än -89 måste du ha en adapterkabel (kontakta oss om du är i behov av denna adapterkabel). Ett plåtstag måste även tas bort på bilar av årsmodell 89 och äldre.
Glödlampor och lamphållare medföljer Priset är för ett par! Pris: 1600:-
744 Rödvita Bakljus ett Par till volvo 744 1990-92.
Passar alla årsmodeller, men till bilar äldre än -89 måste du ha en adapterkabel (kontakta oss om du är i behov av denna adapterkabel). Ett plåtstag måste även tas bort på bilar av årsmodell 89 och äldre.
Glödlampor och lamphållare medföljer Priset är för ett par! Pris: 1600:-
Kan även säga att jag är ett steg närmare "polarvindar" i bilen, fick nämligen tag på ett komplett ombyggnadskitt till den nya gasen till ACn, på tradera. Volvos grejer såklart också
Så vi får väl se när vi tar tag i detta, det är mycket med annat nu också, tar studenten i veckan nu, så det tar ju tid och om helgerna blir det ju mycket supande Men vi får väl se den, det är lite småfix på den, blandannat avgassystemet för ett jävla liv bara rapplar och knarrar i det. Sen är växelspaken lite slapp också. Så lite småfix att göra.
Pierre-na: Ja förhoppningsvis. Troligen måste jag byta kondensatorn också, så den går väl på minst en tusenlapp. Men såsmåningom så ska vi väl på igång den.
Aker_s40: Tack! Nej blir inte så mycket mer exteriör på bilen. Har en GLT-vinge liggandes men skiter i den. Tycker 740-baken blir snyggast utan den, stilren som den är nu. Det är isåfall långa 760-bakljus som jag vill ha också.
Aga_Diff: Tack så jättemycket! Haha, man ska inte snåla när man håller på med bilar. Inga halvmesyrer. Finns massa exemplar på 740-raggers som inte har tillräckligt med stålar och då blir det ju bara värre:P
sydstatare: Tack! Kul att höra! Ang addon så börjar jag tvivla mer och mer på det. Lite raggigt med addon