SpeedOfLight skrev:
Och wolla så står du i Epagängets centrum då din går snabbast.... Nä satsa på en "seriös" lack, gärna en metallic.. Har sett en orange metallic, (ja jag vet att jag skrev "seriös" och valde orange som färgval) den va grymt snygg, vet tyvärr ingen färgkod eller någon bild på den då jag såg den på stan en dag då jag va ute och gick i sommras... Men en orange metallic lack.. och sen kan du satsa på en idé som jag fick för ett år sedan ungefär och lägga flammor i fronten... Men bara i klarlacken... Lacka hela bilen med vanliog klarlack och sen lackar du flammorna i en matt klarlack.... Färgen blir den samma men ljuset reflexteras olika så för att se själva flammorna måste du veta om att de finns eller så ska du ha turen att gå förbi och få ljuset just så att det syns som bäst och tänka på det... men om du vill att folk ska lättare se flammorna, gör lite tunt med shadow på dem... Det är mitt tips, men faller inte det i smaken så har jag säkert ett 20 tal idéer och tankar till...

du kanske syftar på lamborghini orange pearl:) sök på nissan 200sx så e de 2 st i början smo har den lacken!
Senast redigerat av nissan 200sx (28 februari 2006)
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"