japp håller på att bygga om i bagaget men funderar på om ja ska klä de lacka eller nått annat... har ni nått förslag.. själv e ja lite sugen på att klä de med kolfiber...
Graverade speglar med belysning bakom... Klockrent... Kan inte bli snyggare...
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.