Misstänk mytoman, behöver lite hjälp och bevis =)

oleg Trätekniker
10 november 2008 · 387 Inlägg

Jag känner 2 likadana! dom är underbara smile

Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......
SuperNova
10 november 2008 · 236 Inlägg

DoT skrev:

SuperNova skrev:
Kan va rolig att höra ibland men oftast tar man inte en
sån människa på allvar om det skulle vara sant.

Så sant!
Min älskade far jävlas med folk och luras mycket (dock är han ej mytoman tongue ).
Sen en gång när han bröt benet och kravlade hem till morsan och skrek på hjälp så skrattade hon bara åt honom och sa att han skulle sluta jävlas. Tog en stund innan hon fattade att det var allvar. wink

Då fick hon ge igen på ett sätt fast det inte var menat smile

Senast redigerat av SuperNova (10 november 2008)

DoT Häst
10 november 2008 · 1 099 Inlägg

SuperNova skrev:

DoT skrev:

SuperNova skrev:
Kan va rolig att höra ibland men oftast tar man inte en
sån människa på allvar om det skulle vara sant.

Så sant!
Min älskade far jävlas med folk och luras mycket (dock är han ej mytoman tongue ).
Sen en gång när han bröt benet och kravlade hem till morsan och skrek på hjälp så skrattade hon bara åt honom och sa att han skulle sluta jävlas. Tog en stund innan hon fattade att det var allvar. wink

Då fick hon ge igen på ett sett fast det inte var menat smile

Haha ja, på sätt o vis. wink

Än är inte den sista idioten född..
Rquired Allmänt envis
11 november 2008 · 12 512 Inlägg

Almen_88 skrev:
Har en fd. arbetskamrat som har slagit nåt slags världsrekord i att supa skallen av sig... Det var under medeltidsveckan på Gotland som han och en kompis beställde in 240st 6cl lakritsshots och dom drog i sig det under en kvart..
Alltså 120st 6cl/person, det är 720cl -> 7.2 liter sprit per person på en kvart cool

Hade varit skoj att räkna ut promillehalten på det faktiskt, men dagen efter är nog inte lika skoj lol

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Casy vinnarskalle!
11 november 2008 · 907 Inlägg

Går det bota mytomaner, eller kommer dom alltid vara likadana? En polares kompis är mytoman nämligen, och han skickade 3000 sms på 3 dagar.. hehe.

BMW M3 "Crisis" (2002)
DoT Häst
11 november 2008 · 1 099 Inlägg

Casy skrev:
Går det bota mytomaner, eller kommer dom alltid vara likadana? En polares kompis är mytoman nämligen, och han skickade 3000 sms på 3 dagar.. hehe.

Det går nog över av sig själv.. OM det går över..
Vad har 3000 sms på 3 dagar med saken att göra?

Än är inte den sista idioten född..
Casy vinnarskalle!
11 november 2008 · 907 Inlägg

DoT skrev:

Casy skrev:
Går det bota mytomaner, eller kommer dom alltid vara likadana? En polares kompis är mytoman nämligen, och han skickade 3000 sms på 3 dagar.. hehe.

Det går nog över av sig själv.. OM det går över..
Vad har 3000 sms på 3 dagar med saken att göra?

Som du säkert kan klura ut själv så är 3000 sms på 3 dagar 1 sms per minut under hans vakna tid. Praktiskt möjligt? Ja kanske. Men mest troligt? Nej knappast! Vilken jävel har tid med det?

BMW M3 "Crisis" (2002)
DoT Häst
11 november 2008 · 1 099 Inlägg

Casy skrev:

DoT skrev:

Casy skrev:
Går det bota mytomaner, eller kommer dom alltid vara likadana? En polares kompis är mytoman nämligen, och han skickade 3000 sms på 3 dagar.. hehe.

Det går nog över av sig själv.. OM det går över..
Vad har 3000 sms på 3 dagar med saken att göra?

Som du säkert kan klura ut själv så är 3000 sms på 3 dagar 1 sms per minut under hans vakna tid. Praktiskt möjligt? Ja kanske. Men mest troligt? Nej knappast! Vilken jävel har tid med det?

1 sms per minut? Man kan ju skicka typ 10 sms på en minut om man inte är som min morsa runt mobiler..
Så det är ju långt ifrån omöjligt. Onödigt ja, omöjligt nej.

Än är inte den sista idioten född..
Casy vinnarskalle!
11 november 2008 · 907 Inlägg

DoT skrev:

Casy skrev:

DoT skrev:

Det går nog över av sig själv.. OM det går över..
Vad har 3000 sms på 3 dagar med saken att göra?

Som du säkert kan klura ut själv så är 3000 sms på 3 dagar 1 sms per minut under hans vakna tid. Praktiskt möjligt? Ja kanske. Men mest troligt? Nej knappast! Vilken jävel har tid med det?

1 sms per minut? Man kan ju skicka typ 10 sms på en minut om man inte är som min morsa runt mobiler..
Så det är ju långt ifrån omöjligt. Onödigt ja, omöjligt nej.

Haha, om nu ett sms endast skulle innehålla ett "ja" eller "nej" så hinner du inte skicka 10 sms på 1 minut. Nu vet jag inte om du är en fjortis som nallar hela dagen.. men faktum kvarstår att det inte går.

BMW M3 "Crisis" (2002)
DoT Häst
11 november 2008 · 1 099 Inlägg

Casy skrev:

DoT skrev:

Casy skrev:

Som du säkert kan klura ut själv så är 3000 sms på 3 dagar 1 sms per minut under hans vakna tid. Praktiskt möjligt? Ja kanske. Men mest troligt? Nej knappast! Vilken jävel har tid med det?

1 sms per minut? Man kan ju skicka typ 10 sms på en minut om man inte är som min morsa runt mobiler..
Så det är ju långt ifrån omöjligt. Onödigt ja, omöjligt nej.

Haha, om nu ett sms endast skulle innehålla ett "ja" eller "nej" så hinner du inte skicka 10 sms på 1 minut. Nu vet jag inte om du är en fjortis som nallar hela dagen.. men faktum kvarstår att det inte går.

Herregud människa.
"skicka till flera" och sen bara tryck på en knapp och skicka till samma person flera gånger? Om och om och om och om igen.. Det funkar iaf på min skitgamla mobil-sate..

Än är inte den sista idioten född..
Casy vinnarskalle!
11 november 2008 · 907 Inlägg

DoT skrev:

Casy skrev:

DoT skrev:

1 sms per minut? Man kan ju skicka typ 10 sms på en minut om man inte är som min morsa runt mobiler..
Så det är ju långt ifrån omöjligt. Onödigt ja, omöjligt nej.

Haha, om nu ett sms endast skulle innehålla ett "ja" eller "nej" så hinner du inte skicka 10 sms på 1 minut. Nu vet jag inte om du är en fjortis som nallar hela dagen.. men faktum kvarstår att det inte går.

Herregud människa.
"skicka till flera" och sen bara tryck på en knapp och skicka till samma person flera gånger? Om och om och om och om igen.. Det funkar iaf på min skitgamla mobil-sate..

Jo visst, i 17 timmar.. komigen, ska du landa snart eller? När jag skickar sms så spammar jag inte, men det där med "skicka till flera om och om igen" kanske är en ny fluga?

BMW M3 "Crisis" (2002)
DoT Häst
11 november 2008 · 1 099 Inlägg

Casy skrev:

DoT skrev:

Casy skrev:
Haha, om nu ett sms endast skulle innehålla ett "ja" eller "nej" så hinner du inte skicka 10 sms på 1 minut. Nu vet jag inte om du är en fjortis som nallar hela dagen.. men faktum kvarstår att det inte går.

Herregud människa.
"skicka till flera" och sen bara tryck på en knapp och skicka till samma person flera gånger? Om och om och om och om igen.. Det funkar iaf på min skitgamla mobil-sate..

Jo visst, i 17 timmar.. komigen, ska du landa snart eller? När jag skickar sms så spammar jag inte, men det där med "skicka till flera om och om igen" kanske är en ny fluga?

Saken var inte HUR man skickar utan ATT MAN KAN skicka 3000sms på 3 dagar.
roll

Senast redigerat av DoT (11 november 2008)

Än är inte den sista idioten född..
Casy vinnarskalle!
11 november 2008 · 907 Inlägg

DoT skrev:

Casy skrev:

DoT skrev:

Herregud människa.
"skicka till flera" och sen bara tryck på en knapp och skicka till samma person flera gånger? Om och om och om och om igen.. Det funkar iaf på min skitgamla mobil-sate..

Jo visst, i 17 timmar.. komigen, ska du landa snart eller? När jag skickar sms så spammar jag inte, men det där med "skicka till flera om och om igen" kanske är en ny fluga?

Saken var inte HUR man skickar utan ATT MAN KAN skicka 3000sms på 3 dagar.
roll

Jag har inte sagt att man inte kan heller. Som jag skrev längre upp "praktiskt möjligt, ja kanske. men mest troligt, knappast." Detta var ett exempel på hur en mytoman kan yttra sig själv, då denna tråden faktiskt handlar om just mytomaner.

BMW M3 "Crisis" (2002)
DoT Häst
11 november 2008 · 1 099 Inlägg

Casy skrev:

DoT skrev:

Casy skrev:

Jo visst, i 17 timmar.. komigen, ska du landa snart eller? När jag skickar sms så spammar jag inte, men det där med "skicka till flera om och om igen" kanske är en ny fluga?

Saken var inte HUR man skickar utan ATT MAN KAN skicka 3000sms på 3 dagar.
roll

Jag har inte sagt att man inte kan heller. Som jag skrev längre upp "praktiskt möjligt, ja kanske. men mest troligt, knappast." Detta var ett exempel på hur en mytoman kan yttra sig själv, då denna tråden faktiskt handlar om just mytomaner.

Förstår bara inte hur du kan tycka att det skulle vara så otroligt att skicka 3000 sms på 3 dagar.

Well well, nuff' said.

Än är inte den sista idioten född..
Fredrik_Rangert Egenföretagare
11 november 2008 · 999 Inlägg

Det är jävligt jobbigt när man får en mytoman på halsen, råkade ut för en på gymnasietiden som dessutom roade sig med diverse bedrägerier...
Lås in dom och kasta bort nyckeln lockar ibland smile

Breexiz
11 november 2008 · 341 Inlägg

Hahaha.. Jag vet om en snubbe som jag har på MSN. Jag hade tagit kort på en lambo som hade stått i Karlstad. Och han påstod att det var hans.. Men varken färgen på bilen eller färgen på fälgarna stämde. Han påstod även att han hade sett mig i min bil.. Och jag körde tydligen en helt annan bil än vad jag gjorde...? Att han orkade.. hmm

jag jobbar även med en mytoman nu.. smile

Senast redigerat av Breexiz (11 november 2008)

Drive it like you stole it
Breexiz
11 november 2008 · 341 Inlägg

Hahaha.. Jag vet om en snubbe som jag har på MSN. Jag hade tagit kort på en lambo som hade stått i Karlstad. Och han påstod att det var hans.. Men varken färgen på bilen eller färgen på fälgarna stämde. Han påstod även att han hade sett mig i min bil.. Och jag körde tydligen en helt annan bil än vad jag gjorde...? Att han orkade.. hmm

jag jobbar även med en mytoman nu.. smile Som man inte kan göra annat än skratta åt! big_smile

Senast redigerat av Breexiz (11 november 2008)

Drive it like you stole it
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 november 2008 · 5 753 Inlägg

mytomaner är roliga big_smile


en kille jag känner till har kört 160km/h med sin fördetta mt5 på 402 meter, UTAN lustgas lol

Senast redigerat av _Glenne_ (11 november 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
ZonaX Svetsare
11 november 2008 · 3 150 Inlägg

Glömmer aldrig mytomanen i min klass  xD     

"Han och hans farsa körde lastbilstransport från sverige till typ irak, där dom blev anfallna av självmordsbombare så dom sprang in och gömde sig i en resturang som låg nära, väl där inne så blev dom erbjudna att käka levande apor, vilket dom gjorde"  xDDDDDDDDD

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Cerran Starter
11 november 2008 · 98 Inlägg

HAHAHAH så klockren tråd!! Blir verkligen på strålande humör när jag får läsa om alla tokigheter folk har fått för sig.

Jag har många tokiga historier kring min syster.. inte för att hon är mytoman men hon vet hur man ska få tyst på folk. Hon besökte Ica och redan ute på parkeringen så uppmärksammade hon en kille som tittade konstigt på henne.. Väl inne i butiken så upptäcker hon att han halverst förföljer henne. Efter en stund kommer killen fram och säger att hon är så himla snygg och undrar om hon inte vill gå på dejt. Hon svarar: "Nej, tyvärr det går inte". Varför inte undrar killen? "Jag kom ut från psyket nyss" svarar hon. "Jaha" säger han lite frågande.. Hon säger då att hon ätit upp sin lillebror!!!!!

Vettetusan hur hon kunde komma på o avfärda honom så.. för inget av det där var verkligen sant men hon hade nog förväntat sig att han skulle fatta skämtet.. Men killen skrattade nervöst och avvek sedan fort wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang