Misstänk mytoman, behöver lite hjälp och bevis =)

Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
22 november 2008 · 1 163 Inlägg

-speedoflight- skrev:
en tanke jag fick..
undrar hur många mytomaner som befinner sig på den här tråden just nu?

tänkte också skriva detta då jag läste igenom tråden..

så sjukt kul att läsa big_smile har också en i klassen men ska inte ens nämna honom då han e sjukt mobbad tongue

~Andy~
TRANSPORT Avstängd
23 november 2008 · 216 Inlägg

Mytomaner behövs , livet suger annars

Min nya arbets polare har sagt:

Han tog över ett SAS plan när piloterna svimma av nån anledning och landa den perfekt

Hans Hund sprang 90blås när den va ung . Han körde en trimmad 125a efter den

Hans orginal 240glt gick 250blås när han hällde i v power och 2 flaskor oktan booster

Han tog 280kg i bänkpress innan

Han har byggt en hemlig box som avslöjar när en snut närmar sig 500m från hans bil , men sålde den för 50tusen


Han byggde en bil som kunde flyga och köras på vatten oxå , men den stals

I ett helt år jobba han 20h om dan , sov 4h

Han har en gång haft 17st tjejjer samtidigt

Han har haft sex med BRITNEY SPEARS när hon hade konsär här
Han har haft sex med Jenna Jamenson när hon va på sverige besök

Han skulle fått en helt ny Rolls royce av Michael jackson men tackade nej för att vara artig och inte visa Girighet 

En gång åt han 20st BIG MAC O CO på 60min .och vann 10tusen kr i vadslagning

Han drack på en dag 9st 40% vodka flaskor en liters tax free på finlandsbåten men decka inte

lycka till
TRANSPORT Avstängd
23 november 2008 · 216 Inlägg

OM NI SKA HA RIKTIGT KUL

spela impade . be dom berätta mer , lyssna , spela me som du tror på allt
Låt en Mytoman komma igång på riktigt , Det är en timma som behövs, funkar bättre för hjärnan
än en redig fylla , Gratis berusning att sätta fart på en Mytoman

lycka till
SuperNova
23 november 2008 · 236 Inlägg

TRANSPORT, din arbetspolare har haft fullt upp i sitt liv smile

TRANSPORT Avstängd
23 november 2008 · 216 Inlägg

SuperNova skrev:
TRANSPORT, din arbetspolare har haft fullt upp i sitt liv smile

ja igår hade han blivit jagad av 40st läderbögar med fritidsyxor lol

lycka till
Rquired Allmänt envis
23 november 2008 · 12 512 Inlägg

Haha, du får hålla oss uppdaterade med den mytomanens alster TRANSPORT big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
24 november 2008 · 1 874 Inlägg

Almen_88 skrev:
Har en fd. arbetskamrat som har slagit nåt slags världsrekord i att supa skallen av sig... Det var under medeltidsveckan på Gotland som han och en kompis beställde in 240st 6cl lakritsshots och dom drog i sig det under en kvart..
Alltså 120st 6cl/person, det är 720cl -> 7.2 liter sprit per person på en kvart cool

Jo, men du. Det lät väldigt troligt... inte. big_smile

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
24 november 2008 · 1 874 Inlägg

Felax skrev:
Haha har en kompis som köpte en t-shirt på rea för nån hundring, veckan efter sa han till mig att den kostade 1500:- big_smile ja va ju fan med när han köpte den!!

HAHA! Exakt som min polare (som jag nämnde tidigare i tråden). Det var en kille som ville sälja
mig en gitarr för 3.000kr, men jag var inte intresserad. Tipsade därför vidare om min kompis (mytomanen
i fråga). Han köpte gitarren för 3.000kr. Men för alla han träffade berättade han för dom att det var
en asbra och snordyr gitarr som kostade 15.000kr... han sa det även till mig... hallå? Det var jag som
förmedlade den vidare till honom!? Och går man in i sin lokala musikaffär så ser man ju dessutom att
dom kostar 4.500kr nya!? .... jaja...

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
24 november 2008 · 1 874 Inlägg

oleg skrev:
Jag känner 2 likadana! dom är underbara smile

Ge mig exempel! Dökul att läsa sånt här!

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
24 november 2008 · 1 874 Inlägg

Killr0y_swe skrev:
En sån kompis har jag med.

Han ljuger om vilka brudar han strulat med och vilka otroliga helger han har haft sen man sist såg han. Ja, "otrolig" är rätt ord. Samt överdriver han nått fruktansvärt och skyller jämnt ifrån sej.

Fast det går verkligen inte att säga emot honom, precis omöjligt. Även i situationer som jag var med i. mad

Men han hade iaf en bror som hade gasat med en 240 på snö så han hade SPRÄNGT motorn "De låg motordelar över hela gårdsplanen"..

Vi hade även ett litet band i högstadiet som vi kanske gjorde 2 spelningar med (komochspelaomnivill-gig), tror inte ens att 20 pers visste att vi hade ett band. Nu är de kanske 5 år sedan och han sa för mindre än ett år sen att "vi var ju rätt lokalt kända". SUCK!! sad

Är så otroligt trött på han, har slutat umgås med han, men vi har gemensamma kompisar så vi träffas ändå.. hmm

Min teori är att de känner sig utanför och känner att de måste ljuga sin väg till kamratskap, vilket resulterar i katastrof. roll

Haha! Exakt som min f.d polare då! När vi var utomlands fick vi oss varsitt skjut. Ena sekunden gick
det asdåligt, och han blev avtänd av kondomen. Tio minuter senare gick det asbra, han fick köra henne
utan kondom, och sedan sa hon att han var det bästa sex han någonsin haft. Han drog dessutom upp
världens konversation som dom tydligen hade (på Engelska). Det bästa av allt är att polaren i fråga
knappt kan ett ord Engelska. Jag citerar; "Och sen sa jag så här till henne.... ööh.. vad heter, du är
så snygg på Engelska?"... jävligt troligt, grabben. big_smile

Jo. Det är väl det som är det värsta; att det inte går att säga emot dom. Det var ju lite därför min vänskap
med denna "kompisen" tog slut. Jag konfronterade honom, berättade att jag tyckte att det var jobbigt
med alla lögner, skitsnack o.s.v. Någon gång frågade jag dessutom om han hade hört bandet "Indian
Pilots" (eller nåt sånt... minns inte exakt vad jag för namn), och ja - det hade han ju förstås. Direkt efter
att han svarat ja, så konfronterade jag förstås honom och sa; att det finns inget band som heter så. Då
blev han jävligt tyst.

Sedan har han köpt en massa tuffa hårdrocks-tröjor bara för att det är coolt. T.ex köpte han en Morbid
Angel-tröja bara för att det var ett inverterat kors på. När någon sedan kom fram till honom på en
festival och frågade vilka skivor/låtar han gillade bäst med Morbid Angel så svarade han "alla". Jo, det är
ju klart. Han hade tydligen alla skivor hemma. Men då måste han ha gömt dom när jag har varit där,
för jag har då aldrig sett några skivor med Morbid Angel hos honom. Ja, ja.

Tuntematon Avstängd
24 november 2008 · 12 Inlägg

min kompis sa att han hade åkt i en turbobil med 1000hästar...när han öppnade bagageluckan så låg det massssooor med turbosar ikopplade till motorn i fram...i kurvorna satt han helt klistrad mot fönstret... smile

Volvo 740 Turbo Intercooler "Monstret" (1986)
SNL
24 november 2008 · 615 Inlägg

Felax skrev:
Heter han fredrik? mohaha

Skojar du?yikes
Jag vet EN mytoman och han heter Fredrik lol

Han ramlade bla med cykeln i 50km/h och slipade då ner axeln ner till skelettet och det försvann ca 1-2mm av skelettet. Dock så hade han inget ärr efter skadan, eftersom han aldrig fick ärr lol

Han hade en polare som ägde en gokart med en turbomatad hayabusamotor som gick över 300km/h. Vi fick dock aldrig se någon bild på detta monster trots ett löfte om detta.

Han hade fått köra en helikopter som gick i över 400km/h.

Lite sorgligare var det ju att han inte hade någon flickvän, men han envisades jämt om att han var tvungen att dra från skolan efter lunch för att träffa henne, men man såg honom jämt driva runt helt själv på stan istället. Men vem vet, kanske var han lycklig, för i hans fantasi kanske hon gick där bredvid och höll honom i handen.

Vad man än hade gjort så kände han alltid någon som var värre. Vi hade skitkul åt detta varje dag i skolan då vi satt beredda och väntade på att han skulle komma in i klassrummet, så vi kunde börja säga nått häftigt vi hade varit med om bara för att få höra hur mycket värre han hade vart med om.

Let's stance!
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
24 november 2008 · 1 874 Inlägg

-speedoflight- skrev:
en tanke jag fick..
undrar hur många mytomaner som befinner sig på den här tråden just nu?

Det låter som att det kan finnas en del! wink

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
24 november 2008 · 1 874 Inlägg

TRANSPORT skrev:
Mytomaner behövs , livet suger annars

Min nya arbets polare har sagt:

Han tog över ett SAS plan när piloterna svimma av nån anledning och landa den perfekt

Hans Hund sprang 90blås när den va ung . Han körde en trimmad 125a efter den

Hans orginal 240glt gick 250blås när han hällde i v power och 2 flaskor oktan booster

Han tog 280kg i bänkpress innan

Han har byggt en hemlig box som avslöjar när en snut närmar sig 500m från hans bil , men sålde den för 50tusen


Han byggde en bil som kunde flyga och köras på vatten oxå , men den stals

I ett helt år jobba han 20h om dan , sov 4h

Han har en gång haft 17st tjejjer samtidigt

Han har haft sex med BRITNEY SPEARS när hon hade konsär här
Han har haft sex med Jenna Jamenson när hon va på sverige besök

Han skulle fått en helt ny Rolls royce av Michael jackson men tackade nej för att vara artig och inte visa Girighet 

En gång åt han 20st BIG MAC O CO på 60min .och vann 10tusen kr i vadslagning

Han drack på en dag 9st 40% vodka flaskor en liters tax free på finlandsbåten men decka inte

HAHA! Så jävla bra... det låter som att han är i en klass för sig! big_smile

mallossi egen företagare
11 mars 2009 · 21 Inlägg

Tuntematon skrev:
min kompis sa att han hade åkt i en turbobil med 1000hästar...när han öppnade bagageluckan så låg det massssooor med turbosar ikopplade till motorn i fram...i kurvorna satt han helt klistrad mot fönstret... smile

hahaha asg typ den historian har jag med hört fast det va typ precis tvärt om motorn var mitt monterad och han envisades med att de låg massor med turbossar under huven(fram då)   hum sa jag  konstig labogini lol snacka om han gick bet  när han såg motorn låg bak inte fram.  han sa (väldigt vresigt) den jag såg var iallafall motorn fram.  han hade inte en susning om knappt va det va för en bil bara. det tråkiga e att han jobbar som kundmottagare i dag kommer typ aldrig lämna in bilen till han vet ju aldrig om man får någon annans bil tillbaka  jo envisas han det är din ford  när du typ lämnar in en caddy eller nått shit sicket folk det finns

fick frågan härom dagen vilken låt vill du ska spelas på din begravning (enkelt svar)
high way to hell -ACDC
Go_Patrik
11 mars 2009 · 252 Inlägg

Jag hade en mytoman i klassen på gymnasiet. Han ljög i varenda mening. Ett par klasskompisar till mig knäckte honom en gång:

Han satt och snackade om ett prision break-avsnitt som inte hade kommit ut än. Det hade han såklart sett. Så då började en annan snacka med honom om det avsnittet och frågade om han kommer ihåg när dom gömde sig bakom stenen och sköt ner en polishelikopter? (Såklart bara påhittat) då sa han ja, det kommer han ihåg. Då sa den andre killen: det har inte hänt.

Jag har aldrig sett någon så röd i ansiktet då detta var inför en klass på 30 pers. Han ljög inte mer den dagen i alla fall.

rudhem
11 mars 2009 · 188 Inlägg

fråga lite snabbt när han tjötar om sina lastbils färder om han har kört lastbil till venedig nån gång. säger han att han har det så e han mosad som en ambulans plogbil under en "mammut"

Ledsjö Outlaw´s
bjornt herr
11 mars 2009 · 321 Inlägg

Hexenhammer skrev:

Almen_88 skrev:
Har en fd. arbetskamrat som har slagit nåt slags världsrekord i att supa skallen av sig... Det var under medeltidsveckan på Gotland som han och en kompis beställde in 240st 6cl lakritsshots och dom drog i sig det under en kvart..
Alltså 120st 6cl/person, det är 720cl -> 7.2 liter sprit per person på en kvart cool

Jo, men du. Det lät väldigt troligt... inte. big_smile

med lite enkel räkning: en 60 cl shot kostar runt 60 spänn, alltså 60 gånger 120 = 7 200 SEK, sen det gånger 2 är väl 14 400...
sällan man skulle köpa shots för 14 400 spänn... lol

Puttski
11 mars 2009 · 250 Inlägg

SatansWrath skrev:
Seriöst är det bara någon ny snubbe på jobbet hae jag nog bara överdrivit ännu mer än vad han gjort o tryckt ner fanskapet i skorna. ex kör han en plogambulansbil... Då kör du en miljödriven V2raket från andra världskriget med laserplog från himalaya som spelar alla dropkick murphys sånger baklänges i 240 decibel.

Hahahaha bästa stycket i hela tråden!!!

Var nog lite av en mytoman själv när jag var liten.. Hittade på en massa saker. Gissar på att det berodde på min sjukt livliga fantasi.

Volkswagen - Das Auto
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang